شناسهٔ خبر: 43054 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوره آموزش داستان نویسی برای ۱۰۰ هنرجوی جوان جنوب کشور

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برای داستان نویسان جوان جنوب کشور دوره آموزشی برگزار می کند.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان: این بنیاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، دوره نیمه متمرکز آموزش داستان نویسی را در استان خوزستان، شهرستان اندیمشک برگزار می کند.
در این دوره آموزشی که به شکل منطقه ای، با محوریت استان خوزستان و با حضور ۱۰۰ نویسنده جوان از این استان و استان های هم جوار برگزار می شود، داستان نویسان جوان در سه روز با مباحث تئوریک داستان نویسی آشنا می شوند. همچنین برگزاری محافل داستان خوانی از دیگر برنامه های این دوره نیمه متمرکز آموزشی است.
خسرو باباخانی، قاسمعلی فراست، کوروش علیانی، شهریار عباسی و ابراهیم زاهدی مطلق، اساتید این دوره نیمه متمرکز آموزشی هستند.
برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، محافل داستان خوانی، گشت نیمه روزه در یکی از مراکز فرهنگی استان خوزستان و جلسات صمیمی با اساتید داستان نویسی کشورمان از دیگر برنامه های دوره نیمه متمرکز آموزش داستان نویسی است.
یادآور می شود، همزمان با برگزاری آیین اختتامیه هشتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در پاییز امسال، دوره متمرکز آموزش داستان نویسی موسوم به «آل جلال» با حضور بیش از ۱۰۰ داستان نویس جوان در تهران برگزار شد و این دوره، در ادامه برگزاری دوره متمرکز آل جلال برگزار می شود.

نظر شما