شناسهٔ خبر: 43075 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح باغ کتاب تهران در هفته نخست اردیبهشت‌ماه

رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، با اشاره به تأکید شهردار تهران مبنی بر اتمام پروژه باغ کتاب تا پایان فروردین‌ماه گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با تأمین اعتبار مورد نیاز، پروژه مذکور در هفته نخست اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری برسد.

 

افتتاح باغ کتاب تهران در هفته نخست اردیبهشت‌ماه

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ محمود صلاحی به آماده‌سازی بخش قابل توجهی از باغ کتاب تهران اشاره و اظهار کرد: دریاچه‌های بیرون و محوطه‌سازی آماده است اما پارکینگ به طور صد‌در‌صدی آماده نیست و از 4 سالن مجموعه هم برخی آماده نیستند.
وی با بیان این‌که در حال حاضر، مدیرعامل نشر شهر را در این مجموعه مستقر کرده‌ایم تا هر بخش که آماده شد تحویل بگیرد، بیان کرد: دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران هم به پیمانکار و هم به مجموعه شهرداری ابلاغ کرده است انتهای فروردین‌ماه باغ کتاب آماده شود.
رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران ادامه داد: بر این اساس، پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته نخست اردیبهشت‌ماه پروژه افتتاح شود. البته برای اتمام این پروژه نیاز به اعتبار 20 میلیارد تومانی است.
صلاحی افزود: پس از اتمام پروژه، این مجموعه در اختیار سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران قرار می‌گیرد و به زیرمجموعه نشر شهر تبدیل می‌شود.

نظر شما