شناسهٔ خبر: 43575 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بن‌کارت‌های بانک صادرات در نمایشگاه کتاب قابل استفاده است

بن کارت‌های بانک صادرات سال‌های گذشته، علی رغم تغییر بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان در این دوره از نمایشگاه نیز قابل استفاده است.

به گزارش فرهنگ امروز  به نقل از مهر؛ به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعال سازی امکان استفاده از بن کارت‌های سنوات قبل بانک صادرات در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

نیکنام حسین‌پور با اشاره به امکان استفاده از بن کارت‌های سنوات قبل بانک صادرات در نمایشگاه امسال، گفت: با درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی‌بر امکان استفاده از بن کارت‌های مربوط به سنوات گذشته بانک صادرات، امکان استفاده از بن کارت‌های مذکور بر روی پایانه‌های فروشگاهی ناشران کتاب در شهر آفتاب فراهم شده است.

وی افزود: این اقدام با هماهنگی میان بانک شهر، بانک صادرات و شاپرک انجام شد. از این رو جای هیچ نگرانی برای اهالی قلم و افرادی که دارای بن کارت‌های مشارکتی خرید کتاب هستند وجود ندارد و به راحتی می‌توانند از این کارت‌ها در نمایشگاه کتاب تهران استفاده کنند. به این ترتیب آن دسته از بن‌کارت‌های صادر شده از بانک صادرات که هنوز توسط متقاضیان مورد استفاده قرار نگرفته نیز طی هماهنگی صورت گرفته بین بانک صادرات و بانک شهر در بیست و نهمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب قابل استفاده خواهد بود.  

اجرای برنامه‌های کتاب محور در ایستگاه‌های شهر مترو

خبر دیگر از نمایشگاه کتاب اینکه، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از تبدیل ایستگاه شهرآفتاب به فضای نمایشگاهی کتاب خبر داد و گفت: همزمان با افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تبلیغات کتاب و کتابخوانی در ایستگاه شهرآفتاب آغاز می‌شود و تا پایان نمایشگاه کتاب ادامه خواهد داشت. همچنین در ایستگاه‌های دیگر هم برنامه‌های مرتبط با کتاب اجرا می‌شود.

محمد صائبی درباره فعالیت‌های فرهنگی مترو در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، گفت: این فعالیت‌های فرهنگی در قالب نقالی کتاب، آموزش کتاب و کتابخوانی و همچنین اهدای محصولات فرهنگی به شکل کتاب به مسافران و بازدیدکنندگان نمایشگاه در ایستگاه شهر آفتاب انجام خواهد شد. این فعالیت‌ها از زمان افتتاح نمایشگاه در ایستگاه شهرآفتاب آغاز می‌شود. همچنین در دیگر ایستگاه‌های مترو نیز فعالیت‌های فرهنگی با موضوع کتاب انجام خواهد شد.

یست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی(ره) قرار دارد.

نظر شما