شناسهٔ خبر: 44356 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شرط تاسیس مراکز جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: تاسیس مراکز جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان منوط به تامین مجموعه هزینه ها توسط درخواست کنندگان ایجاد این مراکز در دانشگاه ها شد.

 

حوزه علوم اسلامی

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ چهاردهمین نشست هیأت امنای حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با موضوع افزایش توسعه کیفی و بررسی مشکلات مالی بررسی شد.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به مشکلات مالی و لزوم بررسی راهکارهای برون رفت از آن، تاکید کرد: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در کنار تمامی این مشکلات، با قدرت فعالیتهای جاری خود را ادامه می دهد.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان  افزود: مذاکراتی با مسئولان اثر گذار در بودجه در مجلس، دولت و دیگر نهادها  شده است همچنین تلاش می شود تا با استفاده از ظرفیتهای دیگر دستگاه ها، بخشی از این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: تاسیس مراکز جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان منوط به تامین مجموعه هزینه ها توسط درخواست کنندگان ایجاد این مراکز در دانشگاه ها شد که تاکنون برخی از استانها، آمادگی خود را برای تامین این هزینه ها، اعلام کرده اند.

پانزدهمین جلسه هیات  امناء حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، هفته آینده در محل ستاد این حوزه برگزار می شود و تصمیم نهایی جهت حل بحران مالی اتخاذ خواهد شد

نظر شما