شناسهٔ خبر: 44986 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی دوره های میان رشته ای در دانشگاه علم و صنعت

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: دفتر برنامه ریزی درسی این دانشگاه به دفتر گسترس و برنامه ریزی تغییر نام داده است و با این تغییر نام فعالیت های آموزشی و درسی در این دفتر توسعه می یابد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محسن کلانتر  گفت: هدف از تغییر نام دفتر برنامه ریزی درسی این بود که علاوه بر بازنگری دروس در این دفتر بتوانیم فعالیت های مربوط به توسعه روابط بین الملل آموزشی و راه اندازی دوره های میان رشته ای را نیز در این دفتر دنبال  کنیم.

وی افزود: در دفتر گسترش و برنامه ریزی درسی این دانشگاه موضوع بازنگری دروس دانشگاهی آغاز شده و تاکنون بازنگری دروس و سرفصل های رشته های منهدسی مواد، مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق به اتمام رسیده است.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: دروس بازنگری شده در دستور فعالیت آموزشی قرار گرفته و مابقی رشته ها نیز درحال بازنگری هستند.

کلانتر با بیان اینکه دانشگاه علم و صنعت جزء دانشگاه های برتر کشور بشمار می رود، گفت: وزارت علوم به دانشگاه های برتر اجازه داده است که بازنگری رشته های خود را در درون دانشگاه انجام دهند و پس از اصلاح، رشته های بازنگری شده قابل اجرا خواهند بود

نظر شما