شناسهٔ خبر: 45113 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار کتاب «برنی سندرز» یک هفته پس از انتخابات ریاست جمهوری

«برنی سندرز» درست چند روز پس از اتمام کمپین خود و حمایت از کاندیداتوری «هیلاری کلینتون» تصمیم گرفته است کتابی برای انتقال پیام خود به مردم کشورش منتشر کند.

 

انتشار کتاب «برنی سندرز»  یک هفته پس از انتخابات ریاست جمهوری

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ «توماس دان»، مدیر انتشارات «مک‌میلان»  پنجشنبه به «آسوشتید پرس» در این باره گفت کتاب را با عنوان «انقلاب ما: آینده‌ای که باور داریم» به زیر چاپ خواهد برد. قرار است این کتاب 15 نوامبر و یک هفته پس از انتخابات ریاست‌جمهوری منتشر شود. کتاب شامل عقاید سیاسی «سندرز» برای آینده و انعکاس اتفاقات کاندیداتوری وی در دور اولیه است.

«سندرز» 74 ساله به صورت مستقل در این رقابت سیاسی شرکت کرد و عقایدش در سنا به حزب دموکرات نزدیک‌تر است و با زبان انتقادی خود درباره مالیات اغنیا و ایده ایجاد مراقبت از سلامتی و تحصیلات رایگان در کالج طرفداران بسیاری را جذب کرد.

«دان» اعلام کرد: «برنی سندرز خیلی زود تبدیل به رهبر جنبش ترقی‌خواه در حزب دموکرات شد. جمع کردن بیش از 13 میلیون رأی و پیروز شدن در 23 انجمن پارلمانی و دریافت کمک نقدی بیش از 7 میلیون برای مدیریت کمپین خود نشان از این دارد که وی انرژی جدید در ذهن مردم به حزب دموکرات تزریق کرده است. این کتاب نیز شرح وقایع این کمپین در ایالت‌های مختلف است و یادگاری برای اعمال سیاسی افراد در آینده نیز خواهد بود.»

نگارش کتاب درباره کمپین‌های انتخاباتی «ایالات متحده» بسیار رایج است و تبدیل به یک گونه خاص در این کشور شده است اما نگارش این کتاب در کوران وجود این کمپین و انتشار آن کمی پس از برگزاری انتخابات عجیب است. مدیر این انتشارات گفته بود که دوست مشترکی با «برنی سندرز» دارد. «سندرز» در آغاز فرصت انجام این کار را نداشت و مشغله بسیاری داشت اما سپس تصمیم گرفت کتابی بنویسد تا فلسفه و ایده‌های خود را کمی پس از انتخابات به دست مردم برساند.

ناشر کتاب چند هفته گذشته با «سندرز» به توافق رسید. «دان» در این باره می‌گوید: «برنی» و همسرش «جین» خاطرات کمپین وی را یادداشت کرده‌اند. «سندرز» از این یادداشت‌ها برای نگارش کتاب خود بهره می‌گیرد و قرار است کتاب شخصاً به قلم خود او به نگارش درآید.

«سندرز» قرار است درباره کودکی خود نیز مطالبی بنویسد و سپس به فعالیت‌های انتخاباتی خود بپرازد. البته کتاب ممکن است دید انتقادی به اعمال «هیلاری کلینتون» داشته باشد زیرا «سندرز» در کمپین‌های انتخاباتی نظرات او را به چالش کشید و او را متهم به سودخواهی از قشر ثروتمند کرد.

«سندرز» پیش از این نیز به همراه فردی دیگر کتابی تحت عنوان «بیگانه در کاخ سفید» را به نگارش درآورده بود. 

نظر شما