شناسهٔ خبر: 45341 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشگاه تهران برنامه ای برای ایجاد شعبه خارج از کشور ندارد

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به توسعه پردیس بین الملل کیش اعلام کرد: دانشگاه برنامه ای برای راه اندازی شعبه بین المللی ندارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمود نیلی احمد آبادی  گفت: راه اندازی شعبه در خارج از کشور در حال حاضر در دستور کاری ما قرار ندارد.

وی ادامه داد: بررسی های ما نشان می دهد که ما در حال حاضر باید بیشتر در داخل کشور فعالیت کنیم و بتوانیم دانشجویان علاقمند به تحصیل در ایران را از خارج کشور جذب کنیم که با فرهنگ ایران آشنا شده و از امکانات ایران استفاده کنند، تا اینکه ما توان خود را در خارج از کشور صرف کنیم.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران هرکجا که بخواهد شعبه راه اندازی کند، باید استانداردهای دانشگاه تهران را رعایت کند، استاندارد دانشگاه تهران نیز یعنی زیرساخت مناسب و اساتید با کیفیت که اجرای تمام این استانداردها در خارج از کشور زمان بر و هزینه بر است.

وی افزود:  بنابراین سیاست توسعه پردیس بین المللی کیش و جذب دانشجویان خارجی مناسب در داخل کشور، و همچنین راه اندازی دوره های مشترک بیشتر برای دانشگاه تهران هدف است تا اینکه بخواهیم شعبه بین المللی راه اندازی کنیم.

نظر شما