شناسهٔ خبر: 45384 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جرئیات جشن انجمن جلوه‌های ویژه میدانی/ «ققنوس ها» رونمایی می‌شود

دبیر نخستین جشن انجمن جلوه های ویژه میدانی بیان کرد در این جشن از مستند «ققنوس ها» به کارگردانی مهدی نادری رونمایی می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ایمان کرمیان دبیر نخستین جشن انجمن جلوه های ویژه میدانی  با اشاره به برگزاری این جشن گفت: روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه نخستین جشن انجمن جلوه های ویژه میدانی با هدف تقدیر و تشکر از فعالان این عرصه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این جشن از ۶ نفر از اعضای انجمن جلوه های ویژه میدانی تجلیل می شود که شامل مدیران دوره های قبل انجمن و تعدادی از فعالان این انجمن هستند. البته پیش از این برنامه‌هایی برای تجلیل از اعضای انجمن برگزار می شد اما امسال تصمیم گرفتیم تا این جشن را گسترده تر برگزار کنیم.

دبیر نخستین جشن انجمن جلوه های ویژه میدانی تاکید کرد: متاسفانه طی سال های گذشته اعضای انجمن جلوه های ویژه میدانی در سینمای ایران مهجور مانده اند و آنطور که باید از آنها قدردانی و تشکر نشده است. طی دو سال گذشته نیز مشکلات زیادی برای فعالان این عرصه بوجود آمده بود و ما در تلاش هستیم با این جشن از اعضای انجمن جلوه های ویژه میدانی تشکر کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از پرخطرترین و پراسترس ترین شاخه های سینما در کشور حوزه جلوه های ویژه میدانی است. در این حوزه نه تنها فعالان آن همیشه دچار استرس و نگرانی از آسیب های موجود هستند بلکه خانواده آنها نیز به دلیل خطرات موجود در این حوزه همیشه نگران بازگشت عزیزان خود هستند. امیدوارم این جشن بتواند آرامشی را در خانواده این عزیزان ایجاد کند.

کرمیان در پایان گفت: در این جشن برای اولین بار از مستند «ققنوس ها» به کارگردانی مهدی نادری رونمایی می شود. این مستند درباره جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران طی ۳۰ سال گذشته است که در آن با پیشکسوتان این حوزه گفتگو شده است.

نظر شما