شناسهٔ خبر: 45417 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار «راز آفرینش» در فضایی متفاوت/ «خط خنده ش» را بشنوید

مدیر یک موسسه تهیه و تولید آثار موسیقایی از انتشار دو آلبوم متفاوت به خوانندگی بامداد فلاحتی و نوید اربابیان خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ طاهر علی‌رمضانی مدیر موسسه «سی لحن باربد» درباره تازه ترین فعالیت های این موسسه توضیح داد: طی روزهای گذشته آلبوم موسیقی «راز آفرینش» به آهنگسازی مهدی دانایی و خوانندگی بامداد فلاحتی روانه بازار موسیقی شد که این اثر در حوزه موسیقی الکترونیک و سنتی و دارای فضای متفاوتی است که می تواند برای دوستداران موسیقی مورد توجه باشد. در این آلبوم که اشعار آن از مولوی است، یوجین گیلدفر راوی آثار به زبان انگلیسی است. ضمن اینکه مهدی دانایی، ژوبین عسکریه، حامد آزادی، حسن مکانیکی، هادی پدرام، آرش زنگنه، مهدی مرادی و شروین مهاجر و بنده گروه نوازندگان را تشکیل می دهیم.

وی ادامه داد: در این اثر تلاش شده دستگاه ها و گوشه های موسیقی ایرانی در فضای موسیقی الکترونیک با همنشینی سازهایی چون تار، نی، سه تار، سنتور، دف، تمبک در کنار سازهای الکترونیک حال و هوای متفاوتی را برای مخاطب ایجاد کند که امیدوارم این تلاش توانسته باشد با استقبال شنوندگان آثار موسیقایی مواجه شود.

مدیر موسسه «سی لحن باربد» در بخش دیگری از صحبت های خود به انتشار یک آلبوم جدید دیگر توسط این شرکت اشاره کرد و گرفت: «خط خنده ش» نیز عنوان اثر جدید دیگری به خوانندگی نوید اربابیان است که در سبک «فولک راک» به مخاطبان ارائه شده است. این اثر موسیقایی با استفاده از سازبندی راک و ملودی های بومی سعی در ایجاد یک فضای جدید داشته که می توان از آن به عنوان یک اثر فانتزی نام برد. این آلبوم طی روزهای آینده در خانه هنرمندان ایران رونمایی می شود.

علی‌رمضانی در پایان گفت: موسسه «سی لحن باربد» نزدیک به پنج سال است که تمرکز فعالیتی خود را روی شکل خاصی از موسیقی راک گذاشته که می تواند در کشورمان تجربه جدیدی باشد. این در حالی است که تاکنون نیز آلبوم های دیگری در حوزه موسیقی سنتی از هنرمندانی چون علی قمصری و پیمان خازنی توسط موسسه ما منتشر شده که امیدوارم این روند نیز بتواند در کنار تولید کارهای خاص استمرار مناسبی داشته باشد.

نظر شما