شناسهٔ خبر: 45522 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم «کاهانی» مجدد بازبینی نمی‌شود

با توجه به این مهم که اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» را دیده اند امکان مجدد دیده شدن فیلم توسط اعضای جدید وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: فیلم «کاهانی» مجدد بازبینی نمی‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی نتوانست نظر اعضای شورای پروانه نمایش قبلی را جلب کند . با تغییر اعضای شورای پروانه نمایش این شائبه به وجود آمد که شاید اعضای جدید شورای نمایش فیلم را ببینند و نظراتی متفاوت با اعضای شورای پروانه نمایش گذشته داشته باشند اما با پیگیری های خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس،  به دلیل دیده شدن فیلم توسط اکثر اعضای  شورای پروانه نمایش و آماده شدن صورتجلسه برای فیلم امکان دیده شدن فیلم به صورت مجدد وجود ندارد. با توجه به این مهم که صورت جلسه فیلم آماده شده است در صورتی دوباره امکان دیده شدن فیلم توسط اعضای شورای پروانه نمایش جدید وجود خواهد داشت که فیلم تغییرات اساسی داشته باشد. در غیر این صورت امکان دیده شدن فیلم توسط شورای پروانه نمایش جدید وجود ندارد.

بنابرپیگیری های خبرنگار سینمایی فارس، فیلم اصلاحات پرتعدادی دارد و اگر سازندگان اثر بخواهند فیلم امکان نمایش یابد باید بخش هایی از فیلم را تغییر دهند.

نظر شما