شناسهٔ خبر: 45576 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فستیوال موسیقی بارانا با ارزش و اعتبار بالایی آغاز به کار می کند

کیخسرو پورناظری حضور و حمایت اساتیدی چون هوشنگ کامکار، شهرداد روحانی و چکناواریان در فستیوال موسیقی بارانا را اعتبار این فستیوال خواند و گفت: فستیوال موسیقی بارانا با ارزش و اعتبار بالایی شروع بکار می کند.

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛  نشست «شب های موسیقی بارانا» شامگاه دوشنبه ۱۸ مرداد با حضور هوشنگ کامکار، لوریس چکناواریان،آراسب احمدیان،مدیر موسسه خیریه محک شهرداد روحانی، کیخسرو پورناظری، تهمورث پورناظری و امید نعمتی در مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران برگزار شد.

کیخسرو پورناظری ، آهنگساز و نوازنده پیشکسوت تنبور و سرپرست گروه شمس در این نشست گفت:  ما هم از محک غافل نبودیم؛ من خوشحالم که بخش خصوصی و هنرمندانی که دلشان برای هنر این آب و خاک می تپد موسسه ای تشکیل دادند و در دومین فعالیت شان شب های بارانا را تشکیل دادند.

وی افزود: اساتید هوشنگ کامکار، شهرداد روحانی و استاد چکناواریان از فستیوال موسیقی بارانا حمایت کردند و با ارزش و اعتبار خاصی این فستیوال شروع می شود امیدوارم این فستیوال با قدم های مطمئن تری ادامه یابد.

کیخسرو پورناظری درباره اجرای گروه شمس در فستیوال موسیقی بارانا اظهار داشت: قسمت اول برنامه تکنوازی من با خواندن اشعار مولانا به همراهی سازهای کوبه ای است که آیین مشکاتیان با من همراهی می کنند. در قسمت دوم سه نوازی من تهمورث، سهراب با سازهای کوبه ای است، قطعات بی کلام از  ساخته های خودم  و یک قطعه جدید اجرا می شود و قسمت سوم گروه نوازی گروه شمس و همخوانی است.

وی افزود: خوشحالم که در این فستیوال ما نسل گذشته، نسل وسط و نسل جوان با یکدیگر همکاری می کنند.

پورناظری‌ها و گروه شمس ساعت ۲۱:۳۰ جمعه ۲۲ مرداد فستیوال موسیقی بارانا در کاخ نیاوران روی صحنه می‌روند.

نظر شما