شناسهٔ خبر: 46242 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بانک اطلاعات فعالان مد و لباس به‌روز می‌شود

کارگروه ساماندهی مد و لباس به‌منظور ویرایش و تکمیل داده‌های موجود در بانک اطلاعاتی فعالان مد و لباس، فراخوانی را اعلام کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، این کارگروه به منظور  به‌روزرسانی داده‌های بانک جامع اطلاعات فعالان مد و لباس کشور و با هدف افزایش سرعت دستیابی، هدایت و راهنمایی مخاطبان این حوزه و تقویت همکاری بین فعالان مد و لباس کشور در راستای حمایت از  طراحان، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان، صنعتگران و دانشگاهیان فراخوان به‌روزرسانی بانک اطلاعات خود را اعلام کرده است.

براساس این فراخوان تمام افرادی که تا کنون به عضویت بانک اطلاعات مد و لباس درآمده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی به نشانی www.iranmode.com ، قسمت «جست‌وجوی اعضا» و ورود به بخش مربوط، اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند.

فهرست بیشتر طراحان، مؤسسات، دانشجویان، اساتید، تولیدکنندگان، نویسندگان، پژوهشگران و تمام مشاغل مرتبط مد و لباس در این پایگاه قرار دارد. همچنین افرادی که تا کنون در این بانک ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند با ورود به قسمت «ثبت در بانک اطلاعات» نسبت به تکمیل فرم‌ها و عضویت اقدام کنند.

نظر شما