شناسهٔ خبر: 46253 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

طراح لباس ˝ابد و یک روز˝: امکان خطا نداشتیم

طراح لباس فیلم ˝ابد و یک روز˝ می‌گوید سعید روستایی می‌دانست کدام تصویر از طبقه خاص اجتماعی را می‌خواهد و با توجه به همین نکته طراحی لباس کار انجام شد و به ثمر رسید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ شامگاه دوشنبه ۲۲ شهریور در جشن هجدهم خانه سینمای ایران، جایزه بهترین طراحی لباس با دستان مینا ساداتی و بابک حمیدیان به غزاله معتمد برای فیلم "ابد و یک روز" اهدا شد و معتمد نیز در سخنانی کوتاه گفت: "بسیار هیجان زده‌ام و از کل گروه فیلم "ابد و یک روز" و در راس آن‌ها سعید روستایی و سعید ملکان تشکر می‌کنم. همچنین می‌خواهم از اینجا به ملک جهان خزاعی، طراح لباس بزرگ سینمای ایران ادای احترام کنم".

غزاله معتمد دراین‌باره به خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین گفت: از طراحی لباس برای فیلم "ابد و یک روز" سخن بسیار به میان آمده اما در اینجا می‌خواهم این را بگویم که از دریافت جایزه بهترین طراحی لباس بسیار خوشحالم و تندیس خانه سینما برایم بسیار معتبر و ارزشمند است.

او در ادامه تصریح کرد: پیش از اینها هم گفته‌ام که ما در مجموعه‌ای قرار داشتیم که امکان خطا وجود نداشت و بی‌شک حمایت و اظهار نظر همه اعضا در پیشبرد هرچه بهتر طراحی و تولید لباس بازیگران فیلم بسیار مؤثر بود.

معتمد ادامه داد: البته سعید روستایی به خوبی می‌دانست که کدام تصویر از طبقه خاص اجتماعی را می‌خواهد به تصویر کشد و با توجه به همین نکته طراحی لباس کار به شکلی که دیدید انجام شد و به ثمر رسید.

غزاله معتمد از طراحان صحنه و لباس سینما و تلویزیون است و که در این جایگاه با آثاری همچون "قندون جهیزیه"، "متولد ۶۵"، "خواب زمستانی" و "ابد و یک روز" همکاری داشته است.

در ادامه این مطلب تصاویری از طراحی لباس بازیگران فیلم "ابد و یک روز" با هنرمندی غزاله معتمد را ببینید:


نظر شما