شناسهٔ خبر: 46994 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هیچ نیرویی از دانشگاه پیام نور تعدیل نخواهد شد

معاون اداری مالی و عمرانی وزارت علوم گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم و نیز تاکیدات ریاست دانشگاه هیچ نیرویی را تعدیل نخواهیم کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  فیصل حسنی در خصوص نحوه و شیوه پرداخت اضافه کاری کارکنان دانشگاه پیام نور گفت: میزان اضافه کار  کارکنان در هر استان  با تشخیص رییس استان پرداخت خواهد شد.

وی افزود:  میزان اضافه کار کمی که ناشی از  حضور کارکنان در ساعت غیر اداری است، محاسبه و پرداخت می شود اما چون همکاران ما در دانشگاه پیام نور هر کدام متصدی چند وظیفه هستند و بنا به ساختار دانشگاه این همکاران دارای حجم بیشتر کار هستند، بودجه ای از طرف معاونت اداری، مالی در اختیار رئیس استان قرار خواهد گرفت تا ایشان بر اساس میزان کارایی کارکنان در ان استان  نسبت به پرداخت اقدام لازم را انجام دهد.

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: در راستای افزایش اختیارات روسای استانی و مراکز واحدها و نیز نظارت دقیق در هر استان، سازمان مرکزی به دنبال کاهش میزان تمرکز در حوزه مالی  است و در این راستا تمام درآمدهای حاصل از شهریه استان‌ها و نیز درآمدهای مختلف غیر شهریه ای کسب شده را در اختیار استان مربوطه قرار می دهد تا مجموعه مدیریت هر استان بر اساس منابع موجود تصمیم گیری بهتر انجام دهد.

حسنی در خصوص تعدیل نیرو و برخی صحبت های منتشره در فضای مجازی گفت : ما با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم و نیز تاکیدات ریاست دانشگاه هیچ نیرویی را تعدیل نخواهیم کرد و بنا بر رویکرد دانشگاه و کمک های دولت تدبیر و امید در بخش پرداخت حقوق ها از بند "و" قطعا وضعیت بودجه بهتر خواهد شد.

وی گفت: ما تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا با استفاده از منابعی که دراختیار داریم و نیز از طریق تعامل با بانک ها و سایر دستگاه‌ها بتوانیم رفاهیاتی در شان همکاران فراهم کنیم.

نظر شما