شناسهٔ خبر: 47239 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوره جدید کلاس های آزاد و کارگاه های پژوهشی بنیاد فردید

بنیاد حکمی فلسفی فردید با همکاری مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران دوره جدید کلاس های آزاد و کارگاه های پژوهشی «حکمت و فلسفه» و « مبانی فرهنگ و هنر» را برگزار می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ بنیاد حکمی فلسفی فردید با همکاری مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران دوره جدید کلاس های آزاد و کارگاه های پژوهشی «حکمت و فلسفه» و « مبانی فرهنگ و هنر» را برگزار می کند.

براین اساس روزهای دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ کارگاه «تفکر حکمی و شیوه درس و بحث استاد فردید» با تدریس محمد رجبی برگزار می شود. کلاس آموزشی «شرح گلشن راز» با تدریس حسین شکرآبی هم روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می شود. محمدرضا جوزی هم کارگاهی با عنوان «شرح مسائل اساسی فلسفه مارتین هایدگر» برگزار می کند. این کارگاه روزهای چهارشنبه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

ضمنا سمینار هفتگی ادبیات داستانی و نمایشی در عصر جدید با حضور احمدرضا معتمدی، اسماعیل بنی اردلان، بهروز افخمی، سیدناصر ع اشم زاده، بهروز فرنو و سیامک شمس روزهای دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ برگزار می شود. حضور در سمینار هفتگی برای عموم علاقمندان آزاد است.

آغاز دوره های آموزشی نامبرده از اول  آذرماه است و کلاس ها تا ۱۲ جلسه هفتگی ادامه خواهد داشت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری کارگاه ها می توانند به نشانی خیابان انقلاب، ضلع غربی چهارراه ولیعصر، خیابان برادران مظفر شمالی، نرسیده به بزرگمهر، بن بست مهربان، پلاک ۴ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۴۸۳۹۴۹ و ۶۶۴۰۳۷۳۰ تماس بگیرند.

نظر شما