شناسهٔ خبر: 47473 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برخورد دوگانه با رسانه‌ها؛ از دعوت اختصاصی تا پاسخ ندادن به پرسش

رییس سازمان سینمایی با حضور در محل برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» به سوال مهر درباره کشف فیلم‌های زیرزمینی در چمدان نماینده جشنواره برلین هنگام خروج از ایران جواب نداد.

حجت الله ایوبی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی عصر روز دوشنبه ۱۵ آذر با حضور در جشنواره «سینما حقیقت» در پردیس چارسو و در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره موضع گیری دادستان تهران در زمینه کشف ۶۰۰ فیلم زیرزمینی در چمدان نماینده جشنواره  برلین که قصد خروج از ایران را داشت و اینکه آیا این تعداد فیلم زیرزمینی در ایران ساخته شده است، گفت: در این‌باره پاسخی نمی‌دهم و از طریق روابط عمومی به زودی موضع گیری خود را اعلام می کنیم. 

وی در حالی به این پرسش پاسخ نداد که در همان زمان به همین سوال به خبرگزاری دیگری جواب داد. 

رییس سازمان سینمایی درباره وضعیت بودجه سازمان سینمایی در بودجه سال پیش‌رو نیز عنوان کرد: با اینکه هم درخواست و مطالبات ما بیشتر از این حرف ها و هم نیاز سینمای کشور بیشتر است، اما اگر به بخش ها و حوزه های مختلف نگاه کنیم به نظرم توجه دولت به سینما که بخشی از آن به پیگیری آقای صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این حوزه بر می گردد، قابل ستایش است.

وی در پایان عنوان کرد: به هر حال بقیه بخش‌ها از نظر درصد و نسبت کمتر از سینما رشد داشته اند. ما هم وضعیت دولت را درک می کنیم. به هر حال در سه سال گذشته با بودجه ۹۵ میلیارد تامین گرفتیم و حالا که بیشتر از دو برابر شده، برای ما هم قابل قبول است. 

همچنین در اطلاع رسانی‌ حضور رییس سازمان سینمایی توسط روابط عمومی سازمان در محل برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» نیز رفتاری دوگانه پیش گرفته شد و رسانه‌های فعال به طور همزمان از چنین حضوری مطلع نشدند.

نظر شما