شناسهٔ خبر: 48953 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یک کانون دانشجویی مسابقه ملی عکاسی با موبایل برگزار می کند

کانون دانشجویی هنر و زیست بوم «دایره آبی» دانشگاه تهران با هدف حفظ منابع طبیعی، اولین دوره از مسابقه ملی عکاسی با موبایل ماسار را برگزار می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ اولین دوره از مسابقه ملی عکاسی با موبایل ماسار با مشارکت کانون دانشجویی هنر و زیست‌ بوم «دایره آبی» دانشگاه تهران و کانون دانشجویان و فارغ التحصیلان «قهرود» با هدف حفظ منابع طبیعی و میراث تاریخی کشور و همچنین در راستای فرهنگ بوم گردی پایدار؛ برگزار می شود.

این مسابقه در ۴ بخش، بوم‌گردی و طبیعت (کوه، دشت، چشمه و ...)، میراث تاریخی ایران و گردشگری، نوروز؛ آئین‌ها و رسوم و بخش ویژه مسابقه با موضوع  روستای قهرود از شرکت کنندگان آثار می پذیرد و شرکت در این مسابقه برای همه هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی از سراسر کشور آزاد است.

جوایز این مسابقه شامل چهار دوربین عکاسی برای نفرات اول هر بخش و همچنین هدایای نقدی برای نفرات دوم و سوم هر بخش می شود. آثار نفرات اول تا ششم هر بخش نیز در نمایشگاه مسابقه به نمایش در خواهند آمد.

ارسال آثار به مسابقه صرفاً از طریق درگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.qohrood.ir  امکان پذیر است و مهلت پذیرش آثار شرکت کنندگان پایان اردیبهشت ماه سال ۹۶  است. نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز این مسابقه مهرماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای دریافت متن کامل فراخوان و همچنین آئین نامه مسابقه ماسار به درگاه اینترنتی این مسابقه مراجعه کنند.

نظر شما