شناسهٔ خبر: 48968 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علی معلم درگذشت/خداحافظ مرد خوش تیپ سینما

مسئول دفتر ماهنامه دنیای تصویر با تایید این مطلب افزود : عصر امروز علی معلم در دفتر مجله بوده است که ناگهان سکته می کند و فوت می کند.

علی معلم تهیه کننده سینما و مدیر مسئول نشریه «دنیای تصویر» دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

به گزارش فرهنگ امروز علی معلم، مدیر مسئول و سردبیر نشریه «دنیای تصویر»، بنیان‌گذار جشن سینمایی تلویزیونی حافظ، مدرس، مجری و برنامه‌ساز و تهیه‌کننده‌ سینما در سن ۵۴ سالگی و در پی حملۀ قلبی، دار فانی را وداع گفت.

علی معلم سال ۱۳۴۱ در دامغان متولد شد و در دهه شصت فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد و در سال ۷۱ با تاسیس ماهنامه «دنیای تصویر» فصل تازه‌ای را در مطبوعات و رسانه‌های سینمایی رقم زد.

معلم که به واسطه‌ تولید و اجرای برنامه‌هایی چون «جنگ هنر»، «از واژه تا تصویر»، «سینمای اندیشه» و... به چهره‌ای شناخته شده برای مخاطبان تبدیل شده بود، اولین جشن سینمایی و تلویزیونی خصوصی ایران را تاسیس کرد و تندیس حافظ را به منظومه‌ سینمای کشور افزود.

«شوکران»، «گاوخونی»، «ازدواج به سبک ایرانی» و «آل» از جمله تجربیات او در مقام تهیه‌کنندگی بود.

مسئول دفتر ماهنامه دنیای تصویر با تایید این مطلب افزود : عصر امروز علی معلم در دفتر مجله بوده است که ناگهان سکته می کند و فوت می کند
علی معلم سال ۱۳۴۱  در دامغان متولد شد. در رشته‌ی سینما تحصیل کرد، در دهه‌ی شصت فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد و در سال  ۷۱ با تاسیس ماهنامه «دنیای تصویر» فصل تازه‌ای را در مطبوعات و رسانه‌های سینمایی رقم زد.

نظر شما