شناسهٔ خبر: 49547 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کمیته اقتصادی در دانشگاه آزاد تشکیل می شود/ بررسی وضعیت مالی

مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اقتصاد دانش بنیان گفت: در هفته جاری کمیته برنامه ریزی اقتصادی در این دانشگاه تشکیل می شود.

دانشگاه آزاد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علیرضا رهایی گفت: هفته گذشته نامه ای به من ارسال شد که براساس آن قرار است تیمی برای تشکیل کمیته برنامه ریزی اقتصادی در دانشگاه آزاد به سرپرست و هیات امنای دانشگاه پیشنهاد دهیم.

وی افزود: براساس این کمیته قرار است برنامه ریزی کلی اقتصادی برای دانشگاه آزاد تدوین شود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: این کمیته علاوه بر چشم انداز آینده وضعیت بودجه های مورد نیاز دانشگاه در گذشته را نیز بررسی خواهد کرد.

رهایی تاکید کرد: درصورتی که نیاز به برنامه تحول جدید بر مبنای دورنمای آینده و روند توسعه این دانشگاه باشد در کمیته برنامه ریزی اقتصادی این موضوع تصمیم گیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: در هفته جاری درخصوص اعضا و نحوه فعالیت این کمیته تصمیم گیری خواهد شد و پیش بینی می شود اعضای این کمیته ۵ تا ۷ نفر باشند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اقتصاد دانش بنیان خاطرنشان کرد: در این کمیته برنامه داریم ارزیابی از شرایط گذشته صورت گیرد و برای نیازهای آینده این دانشگاه نیز برنامه ریزی شود.

رهایی تاکید کرد: در این کمیته همچنین نحوه چگونگی استفاده از امکانات گسترده دانشگاه برای تامین بودجه های مورد نیاز بررسی می شود تا براین اساس تامین بودجه دانشگاه صرفا از طریق شهریه و فعالیت های آموزشی نباشد.

نظر شما