شناسهٔ خبر: 50000 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کلید دستیابی به یادآوری ذهنی قدرتمند در کتاب «زبان حافظه»

کتاب «زبان حافظه» با سبک و سیاقی بسیار ساده و راحت برای خواندن مطالب، همراه با تصاویر کارتونی و داستان‌های بامزه به نگارش درآمده است و خواننده با خواندن مطالب این کتاب، در عین یادگیری مطالب آموزنده‌ آن، شادمانه سرگرم نیز می‌شود.

کلید دستیابی به یادآوری ذهنی قدرتمند در کتاب «زبان حافظه»

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ کتاب «زبان حافظه» با عنوان فرعی چگونه در ۴۸ دقیقه حافظه‌ی خود را تقویت کنید نوشته آلن و باربار اپیز به بازنویسی کارن باربوتی و ترجمه مینو تهمتن‌زاده منتشر شده است.
 
برای دستیابی به موفقیت‌های فردی، هیچ چیزی مهم‌تر از داشتن حافظه‌ای قدرتمند نیست. در حالی که بسیاری از بزرگسالان و کودکان ظرفیت داشتن حافظه‌ای قدرتمند را دارا هستند، اما اندک شمارند کسانی که از راز ساده‌ی مهار این نیروی شگفت‌انگیز آگاهی دارند.

یادگیری تکنیک‌های این کتاب و به‌کارگیری و تمرین مکرر آنها کلید دستیابی به «یادآوری ذهنی قدرتمند» است. این کتاب با سبک و سیاقی بسیار ساده و راحت برای خواندن مطالب، همراه با تصاویر کارتونی و داستان‌های بامزه به نگارش درآمده است و خواننده با خواندن مطالب این کتاب، در عین یادگیری مطالب آموزنده‌ی آن، شادمانه سرگرم نیز می‌شود.

این کتاب مهارت‌های خیال‌انگیز ارزشمندی را به کودکان و بزرگسالان می‌آموزد با خواندن این کتاب می‌توانید در کمتر از یک ساعت در کسب تکنیک‌های ابتدایی آن ماهرانه عمل کنید؛ هرچند به طور متوسط بزرگسالان می‌توانند این مهارت را در کمتر از ۴۸ دقیقه کسب کنند.
 
در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «برای دستیابی به موفقیت‌های فردی، هیچ چیزی مهم‌تر از داشتن حافظه‌ای قدرتمند نیست. در حالی که بسیاری از بزرگسالان و کودکان ظرفیت داشتن حافظه‌ای قدرتمند را دارا می‌باشند، اما اندک شمارند کسانی که از راز ساده‌ی مهار این نیروی شگفت‌انگیز آگاهی دارند. در این کتاب از طریق تصاویر کارتونی جالبی، شما به طرز باورنکردنی، خیلی ساده می‌توانید تکنیک‌های قدرتمند «یادآوری» را بیاموزید.
با «زبان حافظه» دیگر مرتب تکرار نمی‌کنید «وای یادم رفت».
«زبان حافظه» ابزاری نیرومند و منحصر به فرد است، همچنین یک سرمایه‌گذاری باشکوه.

این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه لیست‌های دلخواه‌تان را تا ابد به‌خاطر بسپارید، چگونه اطلاعات موردنظرتان را به یاد بیاورید، چگونه از تصاویر خلاق استفاده کنید، چگونه دروس مدرسه، دانشگاه و ... را به خاطر بسپارید و چگونه لیست‌های مرتبط با مشاغل تجاری، اداری، شخصی و ... را به خاطر بسپارید و به راحتی به یاد بیاورید.»

کتاب «زبان حافظه» با عنوان فرعی چگونه در ۴۸ دقیقه حافظه‌ خود را تقویت کنید نوشته آلن و باربار اپیز به بازنویسی کارن باربوتی و ترجمه مینو تهمتن‌زاده با شمارگان هزار نسخه در ۱۷۶ صفحه به بهای ۱۱ هزارتومان از سوی انتشارات پل منتشر شده است.

نظر شما