شناسهٔ خبر: 51135 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شهرک تلویزیونی غزالی به ۵۳ هکتار می‌رسد/ ساخت لوکیشن‌های جدید

مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی از ارتقای مساحت این شهرک به ۵۳ هکتار با دستور رییس سازمان صداوسیما خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کمال فیض آبادی مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییرات جدید در این شهرک و حضورش در این چند ماه در مجموعه بیان کرد: من حدود ۹ ماه است که در شهرک سینمایی ایران مشغول خدمت هستم و در این فاصله خوشبختانه میزبان پروژه های زیادی هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون چند پروژه از جمله سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی که دیروز ۲۹ مرداد کلید خورد در اینجا در حال ضبط و تصویربرداری هستند.

مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی ایران با اشاره به توسعه این شهرک اظهار کرد: براساس پروژه های سینمایی و تلویزیونی که در شهرک ساخته می شود گاهی یک لوکیشن بازسازی شده و یا وسعت می‌یابد و علاوه بر اینها طبق دستور جدید عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما مساحت شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران از ۳۰ هکتار به ۵۳ هکتار ارتقا می یابد و بزرگترین شهرک خاورمیانه خواهد شد.

فیض آبادی درباره بودجه مورد نیاز برای این مساله عنوان کرد: خود این شهرک به اندازه کافی این ظرفیت را  دارد که از دل پروژه ها بتواند خود را احیا کرده و به‌روز نگه دارد.

وی در پایان با اشاره به ساخت بخش های جدید در شهرک نیز تصریح کرد: قرار است چهار لوکیشن بیمارستان، کلانتری، زندان و بازداشتگاه و مدرسه طبق دستور مرتضی میرباقری معاون سیما و رییس سازمان صداوسیما در اولویت قرار گرفته و در آن فضای جدیدی که پیش بینی شده ساخته خواهد شد.

نظر شما