شناسهٔ خبر: 51392 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌تولید بخش فرانسه «گرانباری» آغاز شد/ساخت سریال «شوهر آهوخانم»

تهیه کننده «گرانباری» خبر داد که پیش تولید این سریال به کارگردانی احسان عبدی پور در پاریس آغاز شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ هومن کبیری تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره ساخت مجموعه های جدید خود گفت: ما از ابتدای شهریور پیش تولید سریال «گرانباری» را به کارگردانی احسان عبدی پور در فرانسه شروع کردیم.

وی درباره جزییات این سریال توضیح داد: بازیگران «گرانباری» در بخش های خارج از کشور فرانسوی و ایتالیایی هستند که برخی از میان بازیگران تئاتر و سینمای فرانسه انتخاب شده اند. همچنین بخشی از عوامل تولید و تصویربرداری سریال نیز فرانسوی هستند و آنجا قرارداد بسته شده است.

تهیه کننده «گرانباری» با اشاره به این سریال که به موضوع دانشجویان مهاجر در ایران می پردازد، گفت: این سریال در ۳۵ قسمت ۴۲ دقیقه ای به سفارش شبکه پنج سیما ساخته می شود و فیلمبرداری بخش فرانسه آن از مهرماه کلید می خورد.

کبیری تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه» در پایان درباره خبرهایی که نسبت به ساخت «عاشقانه ۲» مطرح می شود، عنوان کرد: من تهیه کنندگی سریال دیگری را هم در شبکه نمایش خانگی بر عهده دارم و به تازگی پیگیر فیلمنامه «شوهر آهو خانم» هستم که در مرحله دریافت پروانه ساخت است بنابراین با توجه به تعهدات قبلی نسبت به این سریال و همچنین «گرانباری» که آن هم از سال گذشته برای تولید تصویب شده بود تا شهریور سال آینده درگیر هستم و زمانی برای فکر کردن به «عاشقانه ۲» ندارم.

برچسب‌ها:

نظر شما