شناسهٔ خبر: 51886 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ضیایی» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور حکمی دکتر امیر محسن ضیایی را به عنوان مشاور عالی و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمد آقاجانی در احکام جداگانه ضیایی را به عنوان معاون آموزشی دانشگاه و همچنین مشاور عالی رئیس دانشگاه  منصوب کرده است.

دکتر آقاجانی در این حکم، مأموریت ها و اولویت های مهم حوزه آموزشی دانشگاه را به دکتر ضیایی ابلاغ کرد.

دکتر امیر محسن ضیایی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و متخصص اورولوژی است. از جمله سوابق وی می توان به ریاست جمعیت هلال احمر کشور و همچنین معاونت آموزشی وزارت بهداشت اشاره کرد.

در حکم انتصاب معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است: انطباق بیشتر محتوی آموزشی و روش آموزش با کارکرد و وظایف دانش آموختگان در نظام خدمات سلامت، ارتقاء جایگاه مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه به عنوان مغز متفکر در جهت بهبود کیفیت آموزش و تدوین محتوی آموزش مطابق نیازهای جامعه و تدوین و اجرای شیوه های نوین ارزیابی دانشجویان بر اساس مهارت و دانش عملی بخشی از این وظایف است.

همچنین تمرکز بر کسب اخلاق پزشکی و حرفه ای توسط فراگیران و دانش آموختگان، توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان برای کارآفرینی، حفظ و ارتقاء سطح کیفی آموزش دانشگاه در سطح ملی و بین المللی، ارتقاء کیفیت آموزش دانشجویان پایه و تکمیلی، توجه به شاخصهای آموزش در ترفیع و ارتقاء اعضاء هیات علمی، توانمند سازی اعضاء هیات علمی با گسترش فرصتهای مطالعاتی خارج و افزایش ارتباط علمی با مراکز معتبر ملی و بین المللی، همکاری برای افزایش جذب دانشجویان خارجی از دیگر وظایف این حوزه است.

آقاجانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی پیام جداگانه ای از تلاش های دکتر صدوقی در مدت تصدی معاونت آموزشی این دانشگاه قدردانی کرد.

نظر شما