شناسهٔ خبر: 51908 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتایج اولیه رشته‌های‌ نیمه متمرکز کنکور ۹۶ منتشر شد

اسامی‌ معرفی‌شدگان‌ چندبرابر ظرفیت رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ به همراه جداول زمان بندی مصاحبه اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ اسامی معرفی‌شدگان‌ چندبرابر ظرفیت رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلـی نیمه‌متمرکز دانشگاهها  و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، رشته آموزش علوم ورزشی پردیس‌های دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی در مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی منتشر شد.

این معرفی شدگان باید در مراحل ‌مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی شرکت کنند.

براساس‌ ضوابط مربوط به‌ گزینش‌ رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز، معرفی‌شدگان‌ هر یک‌ از کدرشته‌های‌ نیمه‌متمرکز تا چند برابر ظرفیت‌ در هر کد رشته‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ کل‌ از بین‌ کلیه داوطلبانی‌ که‌ کدرشته‌ یا رشته‌های‌ مربوط را انتخاب ‌کرده‌اند، استخراج‌ و اسامی‌ آنان‌ در هر رشته‌ درج‌ شده‌ است.

نحوه گزینش معرفی‌شدگان‌ چندبرابرظرفیت و سایر ضوابط رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز در دفترچه‌ شماره‌ ۲ راهنمای‌ انتخاب رشته‌های تحصیلی درج‌ شده‌ است ‌و داوطلبانی‌ که‌ در هر یک‌ از کد رشته‌های‌ متمرکز انتخابی‌ قبل‌ از کد رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز پذیرفته‌ شده‌اند، در ردیف‌ واجدین‌ شرایط رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز قرار نگرفته‌اند.

در زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۶، محدودیتی برای انتخاب رشته‌های نیمه‌متمرکز، از نظر تعداد کد رشته وجود نداشته و داوطلبان می‌توانستند در صورت تمایل، کد رشته‌های نیمه‌متمرکز مورد نظر خود را که واجد شرایط و ضوابط آن باشند انتخاب کنند.

با توجه به ضوابط و کسب حد نصاب نمره علمی لازم، هر داوطلب در هر دوره از هر گروه آزمایشی (۱ و یا ۲ گروه آزمایشی)، حداکثر در ۲ کد رشته نیمه‌متمرکز با توجه به اولویت‌های انتخابی برای انجام آزمون عملی، مصاحبه و یا معاینه از سوی سازمان معرفی می‌شود.

معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز نیازی به انتخاب رشته مجدد ندارند. این داوطلبان براساس اولویت بندی رشته‌های خود در فرم انتخاب رشته گزینش خواهند شد. فقط لازم است در مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و یا آزمون عملی (مثل رشته علوم ورزشی، مربیگری ورزشی و آموزش تربیت بدنی) شرکت کنند.

پذیرفته‌شدگان رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال ۹۶ چنانچه‌ در ردیف ‌معرفی‌شدگان ‌چند برابر ظرفیت هر یک ‌از رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز قرار گرفته‌اند، در صورتیکه برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی رشته‌ و یا رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز اعلام شده‌، مراجعه ‌کرده و در رشته‌های تحصیلی‌ نیمه‌متمرکز به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو شده و باید در رشته قبولی نیمه‌متمرکز ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند.

امکان بازگشت و ادامه تحصیل این دسته از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی متمرکز میسر نیست.

تمامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت باید قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمان و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل مصاحبه مراجعه کنند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و پس از گزینش علمی نهایی در نیمه اول بهمن ماه سال ۹۶ فقط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

معرفی‌شدگان کدرشته­ های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم‌ ورزشی و مربیگری ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی

معرفی‌شدگان کدرشته­ های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم‌ ورزشی و مربیگری ورزشی دوره‌های روزانه، شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان که اسامی آنها در سایت سازمان سنجش اعلام شده است در صورت تمایل برای شرکت در سایر مراحل (آزمون عملی) باید مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است پرداخت کنند.

این داوطلبان باید در روزهای ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ۹۶ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور این مبلغ را پرداخت کنند.

کلیه داوطلبانی که در رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی و مربیگری ورزشی دوره‌های‌ روزانه‌، شبانه‌ دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و یا رشته آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه‌ فرهنگیان در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت قرار گرفته‌اند، فقط می‌بایست یکبار هزینه مذکور را پرداخت کنند.

همچنین داوطلبان ضرورت دارد برای اطلاع از زمان و محل برگزاری آزمون عملی، محل اخذ گواهی سلامت کامل جسم و روان و میزان هزینه اخذ این گواهی، به اطلاعیه‌ای که در روز دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود مراجعه کنند.

داوطلبان معرفی‌شده این رشته باید توجه داشته باشند در صورت عدم پرداخت هزینه آزمون عملی ، برای آنان کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون عملی موجب‌ حذف‌ آنان‌ از آزمون عملی و گزینش نهایی خواهد شد.

تمامی معرفی‌شدگان این رشته باید بر اساس اطلاعیه‌ای که در نیمه دوم آذر ماه توسط سازمان سنجش برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش وپرورش استان محل اقامت داوطلب برگزار خواهد شد، شرکت کنند. در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌شود.

کلیه داوطلبان معرفی شده دانشگاه فرهنگیان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده، تا در گزینش نهایی که براساس ضوابط این سازمان در بهمن ماه انجام می‌شود، باشند.

معرفی‌شدگان ‌رشته‌ ‌تحصیلی موسیقی نظامی

معرفی‌شدگان ‌رشته‌ ‌تحصیلی موسیقی نظامی (کد ۲۷۱۱۱) ‌دانشگاه هنر (محل تحصیل پردیس کرج) بورسیه ارتش جمهموری اسلامی ایران در صورت تمایل برای شرکت در سایر مراحل (آزمون عملی و گزینش نهایی) باید مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است پرداخت کنند. 

این داوطلبان باید در روزهای ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ۹۶ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور این مبلغ را پرداخت کنند.

داوطلبان ضرورت دارد برای اطلاع از زمان و محل برگزاری آزمون عملی، به اطلاعیه‌ای که در روز دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود مراجعه کنند.

تذکر خیلی مهم: با توجه به اینکه این رشته‌محل دارای بورسیه ارتش جمهوری اسلامی است معرفی شدگان علاوه بر انجام آزمون عملی، باید برای شرکت در مراحل گزینش و جدول برنامه زمان‌بندی مربوط، طبق توضیحات بند ۱۱ این اطلاعیه اقدام کنند. درصورتی که داوطلبی در هر کدام از مراحل فوق (آزمون عملی و مراحل گزینش) شرکت نکند از گزینش نهایی حذف خواهد شد.

معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌ ‌تحصیلی دوره مشترک ‌دانشگاه ‌تهران با دانشگاه ایندیانا پردو آمریکا

معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌ ‌تحصیلی مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک (کدهای ۲۷۵۳۱ تا  ۲۷۵۳۳) دوره مشترک ‌دانشگاه ‌تهران با دانشگاه ایندیانا پردو آمریکا لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه به نشانی ut.ac.ir مراجعه کنند.           

معرفی‌شدگان‌ کلیه رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ اطلاعات‌ و امنیت ملی

از معرفی‌شدگان‌ کلیه رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ اطلاعـات‌ و امنیت ملی متعاقباً و بصورت مستقیم از سوی دانشگاه فوق برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل مختلف گزینش دعوت بعمل خواهد آمد، به عبارت دیگر در این مرحله اسامی برای این کد رشته‌ها اعلام نمی‌شود.

معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌ ‌تحصیلی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر

معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌ ‌تحصیلی مهندسی دریا-دریانوردی و مهندسی ماشین‌آلات دریایی (کدهای ۲۷۰۰۱ و ۲۷۰۰۲ ) دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش‌ با در دست ‌داشتن‌ مدارک شناسایی لازم به آدرس اعلام شده مراجعه کنند.

معرفی شدگان رشته های مهندسی دریا- دریانوردی شنبه ۶ آبان ۹۶ و مهندسی ماشین آلات دریایی یکشنبه ۷ آبان ۹۶ از ساعت ۷:۳۰ صبح به آدرس تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان شهید عاطفی شرقی، ساختمان شرکت ملی نفتکش مراجعه کنند.

معرفی‌شدگان‌ دانشکده پرستاری بانک ملی ایران

معرفی‌شدگان‌ رشته پرستاری (کد ۲۷۰۰۷) دانشکده پرستاری بانک ملی ایران لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش‌ با در دست ‌داشتن‌ اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه، کارنامه سازمان سنجش و کارنامه پیش دانشگاهی از ساعت ۸ صبح مطابق جدول اعلام شده به آدرس تهران، خیابان فردوسی جنوبی، ادارات مرکزی بانک ملی، بیمارستان بانک ملی، طبقه هفتم، واحد آموزش مراجعه کنند.

برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان  رشته پرستاری دانشکده پرستاری بانک ملی ایران «بر اساس حرف اول الفبای نام خانوادگی»

حروف الفبا آقایان (الف تا ی) خانمها (الف تا د) خانمها (ذ تا ع) خانمها (غ تا ی)
روز مراجعه ۱۳ آبان ۹۶ ۱۴ آبان ۹۶ ۱۶ آبان ۹۶ ۱۷ آبان ۹۶

معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی بقیه‌اله (عج) و ارتش

معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی پزشکی کاردانی فوریتهای پزشکی (کدهای  ۲۷۰۵۳ ، ۲۷۰۵۴ و ۲۷۸۸۶) و تکنسین سلامت دهان (کد ۲۷۰۳۷ ) دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌اله (عج)-تهران  و دندانپزشکی (کد ۲۷۰۱۴) سهمیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش، لازم است برای انجام مراحل مختلف گزینش در روز دوشنبه اول آبان ۹۶ با توجه به موارد ذکر شده و به آدرس اعلام شده مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز شامل: ۱۲ قطعه عکس ۴×۳، یک سری اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خود، پدر و مادر و در صورت تأهل همسر داوطلب (کپی شناسنامه‌ها تمام صفحات باشد)، اصل و کپی مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی یا گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه، ریز نمرات دیپلم و پیش‌دانشگاهی(یک سری کپی)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام ‌وظیفه جهت برادران (یک سری کپی)، گواهی عضویت در بسیج، سوابق ایثارگری و ... در صورت دارا بودن.

تذکر: با توجه به لزوم اسکن مدارک کلیه کپی‌ها در برگه قطع A۴ گرفته شود. توضیحات: حتی الامکان داوطلبان از آوردن همراه خودداری کنند. مدت زمان انجام سیر مراحل گزینش از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ (۶ بعدازظهر) است. عدم حضور داوطلب در روز مشخص شده به منزله انصراف تلقی شده و پس از تاریخ اعلام شده، دانشگاه هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

آدرس مراجعه: تهران ـ میدان ونک ـ خیابان ملاصدرا ـ خیابان شیخ‌بهایی جنوبی -کوچه شهید نصرتی- دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج).

معرفی‌شدگان ­رشته‌های‌­‌ تحصیلی­ تربیت مروج سیاسی و مربیگری عقیدتی

معرفی‌شدگان ­رشته‌های‌­‌ تحصیلی­ تربیت مروج سیاسی و مربیگری عقیدتی (کدهای ۲۷۱۱۷ و ۲۷۱۶۵) مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش‌ با در دست‌ داشتن اصل شناسنامه عکسدار و یک سری روگرفت از تمام صفحات، کارت ملی و یک سری روگرفت از پشت و رو در یک صفحه، یک سری رو گرفت از گواهینامه دیپلم و پیش دانشگاهی، رو گرفت از ریز نمرات سه ساله متوسطه و پیش‌دانشگاهی، ۶ قطعه عکس۴×۳ با زمینه سفید تمام رخ، مدارک ایثارگری و جانبازی برای ایثارگران و جانبازان یا اعضاء درجه یک خانواده آنان و خانواده معظم شهدا، سابقه عضویت و فعالیت در بسیج مراجعه کنند.

داوطلبان باید از ساعت ۸:۰۰ صبح مطابق جدول اعلام شده به آدرس: قم، بلوار الغدیر، بعد از دانشگاه قم، مجتمع آموزش عالی نمایندگی در سپاه، دانشکده عقیدتی سیاسی شهید محلاتی(ره)، معاونت آموزش مراجعه کنند. معرفی‌شدگان لازم است مدارک یاد شده را با فرمت jpg اسکن نموده و به صورت لوح فشرده (CD) ارائه کنند. معرفی‌شدگان قبل از مراجعه حضوری به آدرس اینترنتی مرکز به نشانی www.smc.ac.ir مراجعه کنند.

برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان ‌رشته‌های‌ تحصیلی مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم «بر اساس حرف اول الفبای نام خانوادگی»

حرف اول نام خانوادگی الف تا س ش تا ی
روز و تاریخ مصاحبه ۶ آبان ۹۶ ۷ آبان ۹۶

معرفی‌شدگان ‌رشته‌ تحصیلی کاردانی علوم‌ انتظامی

معرفی‌شدگان ‌رشته‌ تحصیلی کاردانی علوم‌ انتظامی (کد ۲۷۱۶۴) دانشگاه علوم‌انتظامی‌ امین وابسته به نیروی‌ انتظامی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ لازم‌ است‌ برای ثبت‌نام اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی، مصاحبه، آزمون آمادگی جسمانی و... برابر برنامه زمان‌بندی تعیین شده به هسته گزینش استان‌محل سکونت خود (مرکز استان) مراجعه کنند. (آدرس مدیریت‌های گزینش و استخدام استان‌ها در پایگاه اینترنتی به نشانی: www.estekhdam.police.ir قابل مشاهده است).

مدارک مورد نیاز:‌ به همراه داشتن شماره داوطلبی آزمون سراسری، اصل کارت ملی، شناسنامه و روگرفت از تمام صفحات آن، ۶ ‌قطعه عکس ۴×۳‌ تمام‌رخ جدید (عکس‌ رایانه‌ای و اسکن شده نباشد)، اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی به همراه روگرفت مربوطه- پرینت قبولی اولیه در آزمون سراسری سال۱۳۹۶، اصل و روگرفت مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه.

تذکرات‌ مهم: وضعیت نظام وظیفه قابل قبول باید یکی از موارد (الف-دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت. ب-گواهی اشتغال به خدمت سربازی. ج-کارت پایان خدمت. د-کارت معافیت غیرپزشکی. ح-ارائه گواهی معافیت تحصیلی از نظام وظیفه) باشد. داوطلبانی که دارای معافیت پزشکی و همچنین فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نیستند.

داشتن قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتیمتر است. داشتن مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه و یا پیش دانشگاهی با حداقل معدل ۱۴ برای داوطلبان الزامی است. هسته گزینش استان‌ها در قبال داوطلبانی که در زمان تعیین شده مراجعه نکنند، مسئولیتی نخواهند داشت.

سن استخدام ۱۸ سال تمام است. (مبنای احتساب سن روز ثبت‌نام در آزمون سراسری خواهد بود). تبصره۱: در صورت دارا بودن هر یک از موارد ذیل ۲ سال به سن داوطلب اضافه می شود، الف) دارندگان کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ب) بسیجیان فعال یا پلیس افتخاری (دارای حداقل ۱ سال عضویت) ج) جذب ویژه: خانواده جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقام قهرمانی کشوری و بین المللی در رشته‌های ورزشی و علمی و حافظان قرآن کریم. تبصره۲: خانواده معظم شهداء و ایثارگران برابر قانون از تسهیلات سنی پیش‌بینی شده بهره‌مند خواهند شد.

برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان  ‌رشته‌ کاردانی علوم‌ انتظامی  دانشگاه علوم‌انتظامی‌ امین «بر اساس حرف اول الفبای نام خانوادگی»

حروف الفبا الف تا ب پ تا خ د تا ش  ط تا گ  ل تا م  ن تا ی
روز مراجعه اول آبان ۹۶ دوم آبان ۹۶ سوم آبان ۹۶ چهارم آبان ۹۶ پنجم آبان ۹۶ ششم آبان ۹۶

رشته‌های تحصیلی بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران

معرفی شدگان رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و کاردانی فوریتهای پزشکی (کدهای ۲۷۰۰۹، ۲۷۰۱۳ ،۲۷۰۰۶ و۲۷۰۴۵) بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، لازم‌ است‌ برای ثبت‌نام اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی، مصاحبه، آزمون آمادگی جسمانی و ... مطابق جدول اعلام شده به هسته گزینش استان محل سکونت خود (مرکز استان) مراجعه کنند. آدرس مدیریت‌های گزینش و استخدام استان‌ها در پایگاه اینترنتی ‌به ‌نشانی www.estekhdam.police.ir قابل مشاهده است.

مدارک لازم: عکس ۴×۳ تمام رخ جدید ۶ قطعه (عکس‌ رایانه‌ای و اسکن شده نباشد). اصل شناسنامه و کارت ملی و روگرفت از تمام صفحات. اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی  به همراه روگرفت مربوطه. پرینت قبولی اولیه در آزمون سراسری. همراه داشتن شماره داوطلبی آزمون سراسری. اصل و کپی از مدرک نظام وظیفه (گواهی اشتغال به خدمت سربازی ،کارت پایان خدمت، کارت معافیت غیر پزشکی، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و یا ارائه گواهی معافیت تحصیلی از نظام وظیفه). البسه و کفش ورزشی برای انجام آزمون آمادگی جسمانی.

تذکر مهم: داوطلبانی که دارای معافیت پزشکی هستند شرایط ثبت‌نام را ندارند. داوطلبان فارغ‌التحصیل مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت‌نام نیستند.حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر است.

سن استخدام ۱۸ سال تمام (مبنای احتساب سن روز ثبت‌نام در آزمون سراسری خواهد بود) تبصره۱: در صورت دارا بودن هر یک از موارد ذیل ۲ سال به سن داوطلب اضافه می‌شود، الف) دارندگان کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ب) بسیجیان فعال یا پلیس افتخاری (دارای حداقل ۱ سال عضویت) ج) جذب ویژه: خانواده جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقام قهرمانی کشوری و بین المللی در رشته‌های ورزشی و علمی و حافظان قرآن کریم. تبصره۲: خانواده معظم شهداء و ایثارگران برابر قانون از تسهیلات سنی پیش‌بینی شده بهره‌مند خواهند شد.

داشتن مدرک تحصیلی پایان متوسطه یا پیش‌دانشگاهی با حداقل معدل ۱۸ برای داوطلبان بورسیه پزشکی و دندانپزشکی و حداقل معدل ۱۶ برای بورسیه پرستاری و کاردانی فوریت‌های پزشکی الزامی است. هسته گزینش استانها در قبال داوطلبانی که برابر زمان تعیین شده مراجعه نکنند مسولیتی نخواهد داشت.

برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران «بر اساس حرف اول الفبای نام خانوادگی»

الف تا ش ص تا ی
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ سه‌شنبه ۹ آبان ۹۶

 معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌ تحصیلی علوم پزشکی بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران

معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌ تحصیلی پزشکی (کد ۲۷۰۰۸)، دندانپزشکی (کد ۲۷۰۱۲)، علوم آزمایشگاهی (کد ۲۷۰۱۵)، کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی (کد ۲۷۰۱۱)، کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت (کد ۲۷۰۱۶)، هوشبری (کد ۲۷۱۱۰)، کاردانی فوریتهای پزشکی (کد ۲۷۰۴۶)،  کاردانی تکنسین سلامت دهان (کد ۲۷۰۳۶)، اتاق عمل (کد ۲۷۰۰۳)، موسیقی نظامی(کد ۲۷۱۱۱) و پرستاری (کدهای ۲۷۰۰۴ و ۲۷۰۰۵) دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رشته پزشکی (کد ۲۷۰۱۰) بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ اقدام کنند.

مدارک لازم: عکس ۴×۳ تمام رخ ۱۲ قطعه در سال جاری گرفته شده باشد، اصل و سه نسخه روگرفت برابر اصل شده از تمام صفحات شناسنامه عکس دار داوطلب و اصل و تصویر پشت و رو کارت ملی (سه سری)، یک سری روگرفت از تمام صفحات شناسنامه پدر و مادر ، اصل و سه سری روگرفت از گواهی پیش‌دانشگاهی، گواهی موقت پیش دانشگاهی، مدرک پایان دوره متوسطه، گواهی موقت پایان دوره متوسطه و ریز نمرات پایان دوره متوسطه، پرینت کارنامه کل تحصیلی برای داوطلبانی که در دانشگاهها و موسسات آموزشی وزارت علوم مشغول به تحصیل هستند.

اصل و روگرفت از مدرک نظام وظیفه (گواهی اشتغال به تحصیل در دوره پیش‌دانشگاهی یا برگه سبز آماده به خدمت بدون مهر غیبت، کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم غیرپزشکی و یا گواهی اشتغال به خدمت سربازی). مشخصات‌بستگان نسبی(پدر-مادر-خواهران-برادران-پدربزرگ‌ومادربزرگ). ارائه اصل گذرنامه(درصورت دارا بودن).

داوطلبان شرایط دار (فرزند نظامی-شهید- جانباز ازکارافتاده‌کلی-آزاده ازکارافتاده‌کلی) باید اصل مدرک را به همراه داشته باشند. ارائه برگ قبولی سازمان سنجش و روگرفت برگ انتخاب رشته کامل شده. لباس و کفش ورزشی مناسب برای داوطلبان ذکور (جهت آزمون مقاومت جسمانی). 

داوطلبان باید با مدارک اعلام شده راس ساعت ۶:۰۰ صبح مطابق جدول به‌ آدرس تهران‌، میدان حر، خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به چهارراه کمالی، مدیریت گزینش و استخدام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه‌ کنند. تلفن تماس : ۶۶۹۷۳۱۴۶ (کد ۰۲۱).

تذکرات‌ مهم: از پذیرش داوطلبان دارای معافیت پزشکی و افرادی که مدارک فوق را به همراه نداشته باشند امتناع خواهد شد. مراحل گزینش ۲ تا ۳ روز به طول می‌انجامد (داوطلبان باید محل اسکان برای خود پیش بینی کنند). معرفی‌شدگانی که بیش از یک کد رشته معرفی‌ شده‌اند لازم است فقط یکبار جهت گزینش مراجعه کنند و قبولی در مراحل گزینش در یک رشته‌ بمنزله قبولی در تمامی رشته‌های معرفی شده است. از آوردن وسایل غیر ضروری خودداری شود. به دلیل شبانه‌روزی بودن دوره آموزش داوطلبان بورسیه باید مجرد باشند (داوطلبان متاهل حق ثبت‌نام ندارند).

برنامه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم ‌پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران

ردیف رشته تحصیلی تاریخ مراجعه جنس
۱ پرستاری (خواهران) (کد ۲۷۰۰۴)، پزشکی (خواهران) (کد ۲۷۰۱۰) در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۳ آبان ۹۶ زن
۲ پرستاری (برادران) (کد ۲۷۰۰۵)، هوشبری (کد ۲۷۱۱۰)، اتاق عمل (کد ۲۷۰۰۳) و تکنولوژی پرتوشناسی (کد۲۷۰۱۱) ۱۴ آبان ۹۶ مرد
۳   علوم آزمایشگاهی(کد ۲۷۰۱۵)، کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت (کد ۲۷۰۱۶) و کاردانی تکنسین سلامت دهان(کد ۲۷۰۳۶) کاردانی فوریتهای پزشکی(کد ۲۷۰۴۶) ۱۵ آبان ۹۶ مرد
۴ پزشکی(برادران)(کد ۲۷۰۰۸)، دندانپزشکی(کد ۲۷۰۱۲) و موسیقی نظامی(کد ۲۷۱۱۱) ۱۶ آبان ۹۶ مرد

معرفی‌شدگان­ رشته‌­‌های تحصیلی­ کاردانی­ دانشگاههای ­‌علوم ‌پزشکی

معرفی‌شدگان­ رشته‌­‌های تحصیلی­ کاردانی­ فوریت‌های­پزشکــی­ و کاردانی های مامایی، اتاق عمل، هوشبری، بهداشت محیط، بهداشت عمومی گرایش‌های مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده ، علوم‌آزمایشگاهی، بهداشت حرفه‌ای، تکنولوژی رادیولوژی دهان، فک و صورت و تکنسین سلامت دهان (دانشگاههای ­‌علوم ‌پزشکی) لازم است برای اطلاع از برنامه زمان و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل معرفی چندبرابرظرفیت خود مراجعه کنند.

نظر شما