شناسهٔ خبر: 51920 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز تکمیل ظرفیت دوره های فنی حرفه ای از ابتدای آبان ماه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اجرای تکمیل ظرفیت برای دوره های کاردانی و کاردانی به کارشناسی دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آبان ماه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۶ در روز دوشنبه اول آبان ۹۶ منتشر می شود.

وی افزود: متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند و یا ثبت نام نکرده اند می توانند در موعد مقرر اعلام شده در اطلاعیه با مراجعه به دانشکده ها و آموزشکده های فنی حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی حرفه ای یا موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتقاعی ضمن کسب اطلاع نسبت به شرکت و انتخاب کد رشته محل مورد تقاضای خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: همچنین اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی سال ۹۶ در روز چهارشنبه سوم آبان ۹۶ منتشر می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون کاردانی ثبت نام کرده اند و یا ثبت نام نکرده اند می توانند در موعد مقرر اعلام شده در اطلاعیه با مراجعه به دانشکده ها و آموزشکده های فنی حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی حرفه ای یا موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتقاعی ضمن کسب اطلاع نسبت به شرکت و انتخاب کد رشته محل مورد تقاضای خود اقدام کنند.

نظر شما