شناسهٔ خبر: 51946 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تنور نشر آمریکا با سیاست داغ می‌شود؟/ تراژدی ترامپ در بازار کتاب

پاییز امسال بازار کتاب آمریکا شاهد انتشار داغ‌ترین کتاب‌های سیاسی خواهد بود که احتمالا توزیع هریک بازتاب‌هایی در فضای سیاسی این کشور خواهد داشت.

سیاست در بازار کتاب آمریکا

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ و مسایل پس از آن، موجب خلق شماری از کتاب‌های کاملا سیاسی شده که همین پاییز از راه می‌رسند.

در میان آنها شماری از مهمترین عناوین جای دارند که عبارتند از:

«چه اتفاق افتاد» نوشته هیلاری کلینتون

این کتاب از انتشارات سیمون اند شوستر است و ۱۲ سپتامبر وارد بازار می‌شود. نامزد حزب دموکرات در این کتاب به مسایلی پرداخته که موجب شد تا انتخابات را به دونالد ترامپ ببازد. این کتاب در قالب خاطره یکی از مهم‌ترین کتاب‌های امسال است.

«باورنکردنی: صندلی ردیف جلوی من در دیوانه‌وارترین مبارزات در تاریخ آمریکا» نوشته کیتی تور

این کتاب از انتشارات دی استریت است و ۱۲ سپتامبر وارد بازار کتاب می‌شود. این کتاب نوشته خبرنگار «ان‌بی‌سی نیوز» است که درباره رقابت‌های انتخاباتی و این که او چگونه خودش به یک موضوع بدل شد، نوشته شده است. به دلیل انتقادهای این خبرنگار، ترامپ چندین بار او را به نشست‌های مطبوعاتی راه نداد.

«ما هشت سال در قدرت بودیم: یک تراژدی آمریکایی» نوشته تا-نهیسی کوتس

این کتاب از انتشارات وان ورلد ۳ اکتبر راهی کتابفروشی‌ها شده است.

این کتاب مجموعه مقاله‌هایی از نویسنده کتاب «بین دنیا و من» است و در آن تلاش شده تا نشان داده شود چطور آمریکا از دست باراک اوباما به دست دونالد ترامپ افتاد.

«میلیاردر در سنگر: انقلاب پوپولیستی از ریگان تا ترامپ» نوشته لورا اینگراهام

این کتاب از انتشارات آل پوینتس بوکز از ۱۰ اکتبر وارد بازار کتاب شده است.

این مفسر محافظه‌کار سیاسی در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه ترامپ با رای‌دهندگان از طریق پیام‌های پوپولیستی ارتباط برقرار کرده است.

«خواهران اول: داستان‌هایی از دنیای ما و زندگی شگفت‌انگیز» نوشته جنا بوش هاگر و باربارا پیرس بوش

این کتاب از انتشارات گرند سنترال از ۲۴ اکتبر به بازار کتاب می‌آید.

در این کتاب دختران دوقلوی جورج دبلیو بوش خاطرتی مشترک را درباره زندگی در کاخ سفید در دوران حکومت جمهوریخواه پیشین به رشته تحریر درآورده‌اند.

«نمی توانی آمریکا را بدون من هجی کنی» نوشته آلک بالدوین و کورت اندرسن

این کتاب با عنوان فرعی «داستان واقعا فوق العاده درون اولین سال فوق‌العاده من به عنوان پرزیدنت دونالد ترامپ» از انتشارات پنگوئن پرس است و از ۷ نوامبر وارد بازار کتاب می‌شود.

در تقلید هجوآمیز بالدوین از ترامپ، این بازیگر متن‌های هجوی را که در برنامه «ساتردی نایت لایو» خود به جای ترامپ ادا کرده، گرد آورده است.

«به من قول بده، بابا» نوشته جو بایدن

این کتاب از انتشارات فلتیرون است و از ۱۴ نوامبر برای فروش عرضه می‌شود.

معاون سابق ریییس جمهوری آمریکا در این کتاب به گذشته نگاهی کرده و از زمانی سخن گفته که متوجه شد پسرش «بیو» تومور بدخیم مغزی دارد و در همین زمان از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری۲۰۱۶ سرباز زد.

نظر شما