شناسهٔ خبر: 52437 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان پذیرش مقاله در مجله تحول در علوم انسانی

مجله تحول در علوم انسانی، مقالاتی را می‌پذیرد که حاصل یک پژوهش اصیل باشند و با موضوع نشریه یعنی تحول و ارتقاء در رشته‌های علوم انسانی تطابق داشته باشند.

به گزارش فرهنگ امروز؛ با توجه به شروع فعالیت مجله «تحول در علوم انسانی» در دبیرخانه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی، از کلیه استادان و پژوهشگران دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و موسسات حوزوی دعوت به ارسال مقاله می‌­شود.

مجله تحول در علوم انسانی، مقالاتی را می‌پذیرد که حاصل یک پژوهش اصیل باشند و با موضوع نشریه یعنی تحول و ارتقاء در رشته‌های علوم انسانی تطابق داشته باشند. مقالاتی که به ارائه یک نظریه، الگو و یا بررسی موردی عمیق می‌پردازند و موضوعات آنها حول محورهای پژوهشی (اسلامی ­سازی،بومی ­سازی، روزآمدی، کارآمدی و تحول و نوآوری در رشته­‌های علوم انسانی) شناخته شوند؛ در اولویت چاپ خواهند بود. آثار در هر سه رویکرد کمی، کیفی و آمیخته پذیرش خواهند شد.

از اساتید، صاحبنظران، کارشناسان و دانشجویانی که علاقمند به ارسال مقالات خود برای این مجله هستند، خواهشمند است مقالات خود را به ­صورت الکترونیکی و تنها از طریق وبگاه اختصاصی نشریه (http://www.jehs.ir/) ارسال نمایند.

نظر شما