شناسهٔ خبر: 52655 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون جدید هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، سیدمحمدمجتبی حسینی را به‌عنوان معاون امور هنری منصوب کرد.

معاون جدید هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ در حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به سیدمحمدمجتبی حسینی آمده است:
 
«نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رشته‌های مختلف هنری به‌موجب این حکم به سمت «معاون امور هنری» منصوب می‌شوید.
 
امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد در رونق بخشیدن به فعالیت‌های هنری، حمایت از تولید آثار و محصولات هنری، تقویت نهادهای صنفی و توسعه حضور فرهنگی هنری ایران در جهان موفق و مؤید باشید.»
 
حسینی دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی و هنر است و از جمله سوابق وی می توان به مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده تام الاختیار وزیر و دبیر شورای ارزیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور، نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فنی و حقوقی شورای عالی میراث فرهنگی کشور، عضو هیات امنای مجمع کتابخانه‌های بزرگ کشور (مکتب)، عضو کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره کتابخانه و موزه ملی ملک و... اشاره کرد.
 
مدرس تاریخ هنرهای کتاب آرایی ایران، مشاور طرح پژوهش و نشر نفایس هنری آستان قدس رضوی، مشاور گروه هنر و معماری بنیاد دایره المعارف جهان اسلام، عضو شورای سیاستگذاری همایش بین المللی انجمن علمی هنرهای اسلامی دانشگاه تهران و... ازجمله سوابق علمی و هنری حسینی به شمار می‌آید.
 
پیش از این علی مرادخانی به مدت ٤ سال معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش‌های ٤ ساله علی مرادخانی، معاون پیشین معاونت امور فرهنگی تقدیر کرد.

نظر شما