شناسهٔ خبر: 52684 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرایند اجرایی دانشگاه فنی و حرفه ای نیازمند بازنگری است

معاون پژوهشی وزیرعلوم از سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای خواست با بازنگری در فرایند اجرایی کمبود بودجه را جبران کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر مسعود برومند بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: امروزه کشور با چالش هایی مواجه است و آنچه که از وزارت علوم می خواهیم این است که به این چالش ها نگاه کند؛ چالش های کشور به سطحی رسیده است که برخی از آنها در حالت بحران هستند. در حال حاضر در بخش های آب، انرژی، سلامت، ایمنی همه نیازمند توجه هستیم.

وی افزود: از طرفی بحث اشتغال و نیروی متخصص مطرح است که وزارت علوم را مجبور می کند به این ماموریت ها پاسخ درست بدهد. بخشی از این ماموریت در دانشگاه فنی و حرفه ای صورت می گیرد. این دانشگاه با توجه به شبکه وسیعی که در استانها دارد یکی از بهترین ابزارهای کشور برای اشتغال جوانان است. تربیت نیروهای ماهر و کارآفرین در این دانشگاه صورت می گیرد و ماموریت این دانشگاه است.

معاون پژوهشی وزیرعلوم تصرریح کرد: این فرصتی برای دانشگاه فنی و حرفه ای است. ما ماموریت قانونی داریم اگر چه بودجه ناچیز است ولی من معتقدم که پول، همه چیز نیست و با بازنگری در فرایند اجرایی می توان کمبود بودجه را جبران کرد. اگر دانشگاه فنی و حرفه ای موفق شود کشور موفق شده است.

نظر شما