شناسهٔ خبر: 52972 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مصطفی ایزدی خاطرات رجال عصر پهلوی را می‌نویسد

مصطفی ایزدی با اشاره به انتشار جلد دوم «خوبان روزگار خویش» تا یک ماه دیگر، گفت: این کتاب شامل مجموعه مقالاتی درباره شخصیت‌هایی همچون شهید مطهری، آیت‌الله طالقانی،‌ مهندس بازرگان و علی شریعتی است.او همچنین سرگرم نوشتن خاطرات رجال عصر پهلوی است.

مصطفی ایزدی خاطرات رجال عصر پهلوی را می‌نویسد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ مصطفی ایزدی، نویسنده و پژوهشگر درباره آثار  در دست تالیف و چاپ خود، بیان کرد: کتاب «نامداران معاصر مشهد» را در دست تالیف دارم و کتاب «خاطرات رجال عصر پهلوی» نیز مراحل نهایی ویرایش را سپری می‌کند و تا پایان سال جاری به چاپ می‌رسد. همچنین جلد دوم کتاب «خوبان روزگار خویش» نیز تا یک ماه دیگر زیر چاپ خواهد رفت.

وی همچنین با اشاره به جدیدترین آثار خود که از ابتدای سال ۹۶ منتشر شده، افزود: انتشارات کویر مجموعه دوجلدی «نامداران تهران»را در یک‌هزار و ۴۴ صفحه راهی بازار نشر کرده است. کتاب حاضر، حاوی زندگینامه شخصیت‌های مختلف متولد تهران به ترتیب الفبا است. حدود یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از افرادی که در زمینه‌های مختلف از جمله سیاست، هنر، ورزش، شعر، فرهنگ، اقتصاد و دفاع مقدس، افتخاراتی کسب کرده‌اند، در این اثر معرفی شده‌اند. ملاک انتخاب این افراد، دارا بودن حداقل ۴۰ سال و حداقل پنج اثر یا مدال و نشان ملی و بین‌المللی است.  

ایزدی در معرفی کتاب «حدیث نیکی» نیز گفت: این اثر مجموعه مقالاتی است که در نشریات مختلف درباره آیت‌الله منتظری نوشته بودم که پس از جمع‌آوری و تنظیم در ۲۸۰ صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای ۲۰ هزار تومان از سوی انتشارات سرایی به چاپ رسید. این اثر در مدت چند ماه به چاپ دوم رسید که تمام هزار نسخه چاپ دوم آن نیز به فروش رفته است.
 
این پژوهشگر همچنین درباره کتاب «خوبان روزگار خویش و چند نفر دیگر»، اظهار کرد: این کتاب در سال جاری منتشر شده و استقبال خوبی از آن صورت گرفت و در حال حاضر نیز برای دومین بار زیر چاپ رفته است. کتاب «خوبان روزگار خویش و چند نفر دیگر» نیز مجموعه مقالاتی درباره شخصیت‌های مختلف در گروه روحانیون و علما شامل چهره‌هایی همچون شهید مطهری، آیت‌الله طالقانی،‌ آیت‌الله منتظری، آیت‌الله صالحی نجف‌آبادی، آیت‌الله واعظ طبسی و گروه غیرروحانیون شامل چهره‌های مذهبی، سیاسی و غیره مانند مهندس بازرگان، علی شریعتی، علی شریعتمداری، علی جنتی و علی مطهری است. انتشارات شفاف این کتاب را در ۳۴۶ صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای ۲۲ هزار تومان منتشر کرده است.

نظر شما