شناسهٔ خبر: 53315 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام زمان و مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی پیام نور

زمان و مدارک مورد نیاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور اعلام شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از تاریخ ۲۶ دی ۹۶ آغاز شده و تا یک بهمن ۹۶ از طریق سیستم گلستان به نشانیreg.pnu.ac.ir  صورت می گیرد.

پذیرفته شدگان لازم است فایل اسکن شده مدارک ذیل با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و با فرمت jpg یا  jpeg آماده و هنگام ثبت نام غیر حضوری در سامانه ثبت نام دانشگاه (گلستان) به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir بارگذاری کنند.

پذیرفته شدگان برای ثبت نام، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، تصویر شناسنامه (صفحه اول وصفحه توضیحات) و کارت ملی (پشت ورو)، مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)،  عکس با زمینه روشن (بدون کلاه و عینک)، و تاییدیه استفاده از سهمیه (برای داوطلبانی که از سهمیه استفاده کرده اند) را باید بارگذاری کنند.

دانشجویان پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

دانشجویانی که در نیمسال اول ۹۷-۹۶ دارای کد قبولی قبلی بوده و ثبت نام کرده اند، قبولی قبلی آنان لغو و لازم است در رشته /محل جدید مجددا ثبت نام کنند.

نظر شما