شناسهٔ خبر: 53319 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت بورسیه های بلاتکلیف/ ۱۱۴ نفر تعیین تکلیف شدند

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: از ۱۳۲ نفر بورسیه بلاتکلیف که در فراخوان هیات عالی جذب ثبت نام و تایید شده بودند، ۱۱۴ نفر تعیین تکلیف شده و تنها ۱۸ نفر باقی مانده اند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ازمهر؛ محمد علی کی نژاد  درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف بورسیه ها گفت: تعداد زیادی از بورسیه های بلاتکلیفی که در فراخوان هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ثبت نام کرده بودند، تعیین تکلیف شده و تنها ۱۶ الی ۱۸ نفر باقی مانده اند که پیگیری برای جایابی آنها نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در فراخوانی که در این زمینه ارائه شد، ۳۲۴ نفر شرکت کردند. از این تعداد ۱۳۲ نفر هم مورد تایید هیات مرکزی جذب و هم شورای بورس قرار گرفتند.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در این زمینه جلسات متعددی برگزار شد و با روسای دانشگاه هایی که بورسیه ها اعلام کرده بودند در آن دانشگاه‌ها جایابی شده بودند و یا به آن دانشگاه تعهد دارند، تماس گرفته شد.

کی نژاد افزود: برخی از دانشگاه ها مشکلات بودجه ای را برای جذب این بورسیه ها مطرح می کردند که به آنها گفته شد، براساس روال همیشگی برای استخدام افراد جدید همیشه در دانشگاه ها ۱۰ درصد بودجه اختصاص داده می شود برهمین اساس نباید دراین زمینه مشکلی داشته باشند.

وی تصریح کرد:  همچنین مجلس نیز برای افرادی که جدید جذب می شوند تا آخر سال اعتبار متمرکز در نظر گرفته است.

نظر شما