شناسهٔ خبر: 53544 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امضا قرارداد نمایشگاه کتاب با مصلی تهران اوایل هفته آینده

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، با اشاره به بررسی نظرات مسئولان مصلی و ارائه پیشنهادات مسئولان برگزاری نمایشگاه اوایل هفته آینده را زمان امضا قرارداد نهایی برگزاری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران در مصلی خبر داد.

امضا قرارداد نمایشگاه کتاب با مصلی تهران اوایل هفته آینده

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران درباره امضا قرارداد بین معاونت قرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصلا بزرگ امام‌خمینی(ره) برای برگزاری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: بعد از اصلاح موادی از پیش‌نویس اولیه که از سوی مسئولان مصلا تدوین شده بود به نظر می‌رسد که با توجه به برگزاری جلسات مشترک، طی چند روز آینده متن و در اوایل هفته پیش رو قرارداد نهایی خواهد شد.

شهرام‌نیا، چند بار رفت و برگشت متن پیش‌نویس قرارداد را روالی طبیعی دانست و  بدون  اشاره به موارد اصلاحی، ادامه داد: با توجه به توافق دو طرف در زمینه کلیات، بیشتر نکات اصلاحی به عبارت‌های جزئی مربوط می‌شود. نظرات مسئولان مصلا دریافت و پیشنهادات نیز ارائه شده است.
 
مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی درحالی اوایل هفته آینده را به‌عنوان زمان نهایی شدن قرارداد نمایشگاه کتاب با مصلی اعلام می‌کند که این اتفاق قرار بود پیش‌تر از این رخ دهد.

بعد از برگزاری دو دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در «شهرآفتاب» با توجه به تکمیل نشدن این مجموعه نمایشگاهی و با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی برگزار خواهد شد.

نظر شما