شناسهٔ خبر: 53826 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فردا آخرین فرصت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت ثبت نام جدید و ویرایش در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد فردا سوم اسفند پایان می پذیرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی  افزود: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۶ آذر به پایان رسید و تعداد ۶۲۱ هزار و ۳۲۵ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای داوطلبانی که در روزهای ۱۶ تا ۲۶ آذرماه در این آزمون ثبت نام کرده اند ترتیبی اتخاذ شد که اطلاعات ثبت نامی از روز ۳۰ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و این گروه از داوطلبان می توانند تا پنجشنبه سوم اسفند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ثبت نام کنند، می توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳ اسفند ۹۶ در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.

نظر شما