شناسهٔ خبر: 54599 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یک «بازی تاج و تخت» جدید در راه است اما ...

خبر خوب برای طرفداران جورج آر.آر. مارتین این است که یک کتاب جدید از او در راه است. خبر بد برای طرفداران او این است که این کتاب جلد ششم مجموعه «بازی تاج و تخت» نیست.

یک «بازی تاج و تخت» جدید در راه است اما ...

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ جورج مارتین به طرفداران خود گفت جلد ششم مجموعه داستان فانتزی بازی تاج و تخت، «بادهای زمستانی» امسال منتشر نخواهد شد اما به جای آن تاریخ تخیلی خانواده تارگرین در وستروس را در ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) منتشر خواهد کرد.

بنتام اند ویگر ، ناشر مارتین می‌گوید وقایع «آتش و خون» ۳۰۰ سال پیش از «ترانه یخ و آتش» اتفاق می‌افتد که جنگ داخلی تارگرین را که تقریبا سلسله آنها را به پایان رساند، نقل می‌کند.مارتین روز گذشته تایید کرد که هواداران باید امسال به این کتاب جدید رضایت بدهند. پنجمین کتاب این سری که سریال بازی تاج و تخت از روی آن ساخته شده، «رقص با اژدها» در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. او گفت: «نه، زمستان در راه نیست... نه لااقل در سال ۲۰۱۸. باید همچنان منتظر «بادهای زمستانی» بمانید.»

او به هواداران تاکید کرد که این کتاب قسمت جدیدی از داستانی نیست که در دنیای بازی تاج و تخت می‌گذرد. او در وبلاگش نوشت: «می‌خواهم تاکید کنم که «آتش و خون» رمان نیست. یک روایت سنتی نیست و قرار هم نبود باشد. بگذارید این را یک تاریخچه فانتزی بدانیم. من خودم دوست دارم تاریخ‌های معروف را بخوانم و این چیزی است که اینجا به دنبالش بودم. اگرچه در اینجا داستان‌های کافی برای دوازده رمان وجود دارد؛ جنگ، خونریزی، خیانت، عشق، ترس، سیاست و همه این چیزهای سرگرم‌کننده، تمامی پادشاهان تارگرین با همسرانشان، فرزندانشان و یک عالم اژدها.»

نظر شما