شناسهٔ خبر: 56685 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتایج رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز کنکور ۹۷ دهه دوم دی اعلام می شود

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های نیمه‌متمرکز کنکور ۹۷ پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش در دهه دوم دی ماه ۹۷ منتشر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛جزئیات مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی برای معرفی‌شدگان‌ چندبرابر ظرفیت رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلـی نیمه‌متمرکز دانشگاهها  و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ اعلام شد.

با توجه به ضوابط و کسب حد نصاب نمره علمی لازم، هر داوطلب در هر دوره از هر گروه آزمایشی (۱ و یا ۲ گروه آزمایشی)، حداکثر در ۲ کدرشته نیمه‌متمرکز با توجه به اولویت‌های انتخابی برای انجام آزمون عملی، مصاحبه و یا معاینه از سوی سازمان معرفی می‌شود.

معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز نیازی به انتخاب رشته مجدد ندارند. فقط لازم است در مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و یا آزمون عملی (مثل رشته علوم ورزشی، مربیگری ورزشی و آموزش تربیت بدنی) شرکت کنند.

پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی متمرکز کنکور ۹۷ چنانچه‌ در ردیف ‌معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز قرار گرفته‌اند و در صورت شرکت در مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی رشته‌ و یا رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز، در این رشته ها پذیرفته‌ شوند قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو شده و باید در رشته قبولی نیمه‌متمرکز ثبت‌نام کرده و ادامه تحصیل دهند و امکان بازگشت به رشته قبولی متمرکز میسر نیست.

کلیه معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت باید قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمان و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل مصاحبه مراجعه کنند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و پس از گزینش علمی نهایی در دهه دوم دی ماه سال جاری فقط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

«برنامه زمان و مکان مراجعه معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت رشته‌های ‌مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز »

کدرشته­ علوم‌ ورزشی و مربیگری ورزشی دوره‌های روزانه، شبانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان

معرفی‌شدگان برای شرکت در سایر مراحل (آزمون عملی) باید نسبت به پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است از ۱۸ تا ۲۵ مهر اقدام کنند.

داوطلبان ضرورت دارد برای اطلاع از زمان و محل برگزاری آزمون عملی، محل اخذ گواهی سلامت کامل جسم و روان و میزان هزینه اخذ این گواهی، به اطلاعیه‌ سازمان سنجش که یکشنبه ۶ آبان منتشر خواهدشد، مراجعه کنند.

در صورت عدم پرداخت هزینه آزمون عملی، برای آنان کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و موجب‌ حذف‌ آنان‌ از آزمون عملی و گزینش نهایی خواهد شد.

معرفی‌شدگان چندبرابرظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر شرکت در آزمون عملی برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش و پرورش استان محل اقامت داوطلب برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

 کدرشته‌ موسیقی نظامی (کد ۱۸۶۱۰) ‌دانشگاه هنر (محل تحصیل پردیس کرج) بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران

معرفی‌شدگان برای شرکت در مراحل مصاحبه آزمون عملی و سایر مراحل گزینش باید نسبت به پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار ریال هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است در روزهای ۱۸ تا ۲۵ مهرماه اقدام کنند.

زمان و محل برگزاری آزمون عملی در اطلاعیه‌ یکشنبه ۶ آبان ۹۷ اعلام می شود. با توجه به اینکه این رشته‌محل بورسیه ارتش جمهوری اسلامی است معرفی شدگان علاوه بر انجام آزمون عملی، باید برای شرکت در مراحل گزینش و جدول برنامه زمان‌بندی مربوطه اقدام کنند.

کدرشته‌ دانشگاه‌ اطلاعـات‌ و امنیت ملی

از متقاضیان کلیه رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی متعاقباً و بصورت مستقیم از سوی دانشگاه فوق برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل مختلف گزینش دعوت بعمل خواهد آمد، به عبارت دیگر در این مرحله اسامی برای این کد رشته‌ها اعلام نمی‌شود.

کدرشته پرستاری (کد ۱۸۵۰۷) دانشکده پرستاری بانک ملی ایران

معرفی‌ شدگان رشته‌ پرستاری دانشکده پرستاری بانک ملی ایران، لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش‌ با در دست ‌داشتن‌ اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه، کارنامه سازمان سنجش و کارنامه پیش دانشگاهی از ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه ۹۷ مطابق جدول اعلام شده در اطلاعیه به آدرس تهران، خیابان فردوسی جنوبی، محوطه ادارات مرکزی بانک ملی ایران، دانشکده پرستاری مراجعه کنند.

تاریخ و زمان انجام مصاحبه و مدارک لازم جهت انجام گزینش از تاریخ ۲۱ مهر ۹۷ به بعد در سایت دانشکده پرستاری به نشانی http://www.bminuco.com قرار می گیرد.

کدرشته‌ کاردانی فوریت های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی بقیه‌اله (عج) و ارتش

معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی کاردانی فوریت های پزشکی (کد ۱۸۵۴۷ بورسیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و کدهای ۱۸۵۴۸ و ۱۸۵۴۹ بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌اله(عج)-تهران و دندانپزشکی (کد۱۸۵۱۷) سهمیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش، لازم است برای انجام مراحل مختلف گزینش در روز دوشنبه ۱۴ آبان ۹۷ به دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج) مراجعه کنند.

داوطلبان در خصوص موانع استخدامی معاینات به سایت دانشگاه (www.bmsu.ac.ir) مراجعه کنند.

کدرشته‌ تربیت مروج سیاسی و مربیگری عقیدتی مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم

داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد­رشته‌­‌های تحصیلی­ فوق در مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم اعلام شده لازم‌ است‌ برای‌ آگاهی از مراحل‌ مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش‌ به آدرس اینترنتی مرکز به نشانی www.smc.ac.ir مراجعه کنند.

کدرشته‌های علوم پزشکی بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش

معرفی‌شدگان‌ ‌کدرشته‌های تحصیلی کدرشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و کاردانی فوریتهای پزشکی (کدهای ۱۸۵۱۰،۱۸۵۱۶و۱۸۵۳۹) بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر با مراجعه به نشانی www.gozinesh.police.ir جهت ثبت‌نام اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی، مصاحبه، آزمون آمادگی جسمانی به هسته گزینش استان محل سکونت خود (مرکز استان) مراجعه کنند.

کدرشته های بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معرفی‌شدگان ‌رشته‌های‌ پزشکی (کدهای ۱۸۵۰۸و۱۸۵۰۹)، دندانپزشکی (کدهای ۱۸۵۱۴و۱۸۵۱۵)، علوم آزمایشگاهی (کدهای ۱۸۵۱۸و۱۸۵۱۹)،تکنولوژی پرتوشناسی (کدهای ۱۸۵۱۲و۱۸۵۱۳)، فناوری­ اطلاعات ­سلامت (کدهای۱۸۵۲۰و۱۸۵۲۱)، هوشبری (کدهای۱۸۶۰۸و۱۸۶۰۹)، کاردانی فوریتهای پزشکی (کد ۱۸۵۳۸و۱۸۵۴۰)، اتاق­ عمل(کدهای ۱۸۵۰۱و۱۸۵۰۲)، پرستاری (کدهای۱۸۵۰۳و۱۸۵۰۶)، موسیقی نظامی (کد ۱۸۶۱۰) و پزشکی (کد۱۸۵۱۱) بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید طبق اطلاعیه اقدام کنند.

معرفی‌شدگان‌ هر یک از این رشته‌ها لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ با در دست ‌داشتن مدارک اعلام شده مطابق جدول زمان بندی در روزهای اول، ۵، ۶ و ۷ آبان به مدیریت گزینش و استخدام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ آدرس تهران‌، میدان حر، خیابان امام خمینی(ره) نرسیده به چهارراه کمالی مراجعه‌ کنند.

کدرشته‌­‌های کاردانی­ علوم پزشکی پذیرش صرفا با اعمال سوابق تحصیلی در دانشگاه های ­‌علوم ‌پزشکی

معرفی‌شدگان­ رشته‌­‌های تحصیلی­ کاردانی­ فوریت‌های­ پزشکــی­، هوشبری، بهداشت محیط، بهداشت عمومی گرایش‌های مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده ، علوم‌ آزمایشگاهی که صرفا با اعمال سوابق تحصیلی در دانشگاه های ­‌علوم ‌پزشکی پذیرش شده اند لازم است برای اطلاع از برنامه زمان و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل معرفی چندبرابر ظرفیت خود مراجعه کنند.

نظر شما