شناسهٔ خبر: 58107 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات اجرایی ادغام «رسانه‌های تصویری»/ موسسه جدیدی تشکیل نمی‌شود

به گفته مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری، با ادغام این موسسه در سازمان‌های وابسته به سازمان سینمایی موسسه جدیدی تاسیس نمی‌شود.

جزئیات اجرایی ادغام «رسانه‌های تصویری»/ موسسه جدیدی تشکیل نمی‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری درباره حکم حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی جهت ادغام این موسسه با دیگر زیرمجموعه‌های سازمان و احتمال تولد موسسه‌ای تازه در راستای این ادغام گفت: همانگونه که درحکم سرپرست سازمان سینمایی آمده است بنده مأمور به انجام ادغام هستم و قرار نیست موسسه جدیدی تأسیس شود.

وی درباره جزییات اجرایی این ادغام هم افزود: در این ادغام وظایف و مأموریت‌های موسسه رسانه‌های تصویری به معاونت‌های مربوطه سازمان سینمایی و ۲ موسسه وابسته که همخوانی بیشتری با این وظایف و مأموریت‌ها، دارند، انتقال خواهد یافت.

یزدانی درباره مأموریت‌های جدید خود پس از این ادغام هم به این جمله بسنده کرد: فعلاً مهمترین مسئولیت من انجام صحیح این مأموریت است.

وی در پایان درباره‌ ارزیابی خود از ادغام مأموریت‌های موسسه رسانه‌های تصویری، گفت: نظر من در این باره کاملاً مثبت است. چراکه اصناف و بخش خصوصی، در حوزه نمایش خانگی مسئولانه در حال ایفای نقش‌های موثر خود هستند و مسئولیت نظارت هم قانوناً بر عهده سازمان سینمایی است.

نظر شما