شناسهٔ خبر: 59406 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست دانشگاه یزد منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه یزد را منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه یزد منصوب شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، قاسم بریدلقمانی را به سمت سرپرست دانشگاه یزد منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه یزد منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

قاسم بریدلقمانی متولد سال ۱۳۵۱ در شهر یزد است. وی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه صنعتی اصفهان و مدارک کارشناسی ارشد و دکترای خود را نیز در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه شهید باهنر کرمان دریافت نموده است.

وی از مهر ماه ۱۳۸۰ همکاری خود را با دانشکده ریاضی دانشگاه یزد آغاز کرده و در حال حاضر استاد پایه ۲۲ این دانشگاه است.

از سوابق اجرایی بریدلقمانی می‌توان به مسئولیت‌هایی نظیر مدیر گروه علوم کامپیوتر، معاون پژوهشی مجتمع علوم، معاون آموزشی پژوهشی دانشکده ریاضی، رئیس دانشکده ریاضی، دبیر هیئت ممیزه، عضو هیئت اجرایی جذب و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر محمدصالح اولیاء، رئیس سابق دانشگاه یزد در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

اولیاء هفته گذشته با حکم دکتر اردکانیان، وزیر نیرو، به سمت معاون تحقیقات و منابع انسانی این وزارت منصوب شد.

نظر شما