شناسهٔ خبر: 59498 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تعدیل دوباره نیروی انسانی در انتشارات سروش

انتشارات سروش در ادامه اقدامات چند ساله اخیر خود، تعدادی از نیروهای دیگر خود را تعدیل کرد.

تعدیل دوباره نیروی انسانی در انتشارات سروش

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ انتشارات سروش در پی مشکلات مالی و مسائلی که چندسالی است با آن‌ها دست به گریبان است، اقدام به تعدیل برخی دیگر از نیروهای انسانی خود کرده است.

طبق اطلاعات خبرنگار مهر، روز جمعه ۳۱ خرداد به ۶ نفر از کارکنان این ناشر اطلاع داده شد که قراردادشان به پایان رسیده و نباید از روز شنبه ۱ تیر سر کار بیایند. پرس‌وجو از برخی این افراد به بیان این مساله انجامید که با وجود تعدیل ۶ نفر، این ناشر اقدام به عقد قرارداد با چند نیروی جدید کرده است.

۶ نیروی تعدیل‌شده از نیروهای قراردادی انتشارات سروش بوده‌اند که بعدازظهر روز جمعه از پایان همکاری‌شان با این ناشر باخبر شدند. این افراد نیروهایی با سوابق ۱۸، ۱۵، ۵ و ۳ سال هستند. در پیگیری مهر این موضوع بیان شد که در نامه‌های خداحافظی با این نیروها، علت تعدیل‌شان، وجود نیروی مازاد است.

ظاهراً روز شنبه از ورود نیروهای تعدیل‌شده برای جمع‌آوری وسایل‌شان به ساختمان سروش جلوگیری شده است.

انتشارات سروش طی چند ساله گذشته با مشکلات جدی روبرو بوده که در مراسم تودیع مجید بلالی به‌عنوان مدیرعامل پیشین و معارفه ابراهیم شمشیری اشاره‌هایی به این مسائل شد. دامنه این مشکلات را می‌توان در سال ۹۴ با استعفای مهدی فضائلی مدیرعامل وقت این انتشارات نیز مشاهده کرد.

نظر شما