شناسهٔ خبر: 59643 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نرخ غذا و اجاره بهای خوابگاه گران می شود

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: میزان افزایش نرخ اجاره بهای خوابگاه و غذای دانشجویان در جلسه هیات امنای صندوق رفاه در اواخر مرداد ماه تعیین می شود ولی با توجه به تورم افزایش خواهد داشت.

نرخ غذا و اجاره بهای خوابگاه گران می شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجتبی صدیقی در گفتگویی درباره میزان افزایش نرخ اجاره بهای خوابگاه و غذای دانشجویی در سال تحصیلی جدید گفت: جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود. در آن جلسه میزان افزایش نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها و غذای دانشجویان تعیین می‌شود.

وی درباره اینکه آیا نرخ غذا و خوابگاه دانشجویی برای سال تحصیلی جدید افزایش نیز خواهد داشت یا خیر افزود: با توجه به شرایط تورم نرخ غذا و اجاره بها افزایش خواهد داشت اما میزان آن در جلسه مذکور تعیین خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان درباره تأمین اقلام اساسی مورد نیاز تغذیه دانشجویی برای سال تحصیلی آینده نیز گفت: در این رابطه همچنان ارتباط خود را با وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت داریم.

وی افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به طور مستقیم با این وزارتخانه‌ها در ارتباط است. تا پایان ترمی که گذشت، خوشبختانه مشکل خاصی نبود و بالاخره تأمین شد. امیدواریم در سال تحصیلی جدید هماهنگی‌های لازم انجام شود و در جهت تأمین اقلام تغذیه مشکل نداشته باشیم.

نظر شما