شناسهٔ خبر: 59707 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

در مدرسه تاریخی دارالفنون؛ اولین رویداد یک روزه هیئت هنر برگزار می شود

هیئت هنر این روزها در حال آماده سازی یک رویداد یک روزه انتقال تجربه در حوزه های مختلف هنری مربوط به هیئت است.

اولین رویداد یک روزه هیئت هنر برگزار می شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  هیئت هنر این روزها در حال آماده سازی یک رویداد یک روزه انتقال تجربه در حوزه های مختلف هنری مربوط به هیئت است.

علی حیاتی مسئول هیئت هنر، با اشاره به پیگیری و انتظار مخاطبان در خصوص برگزاری این رویداد گفت: در سال‌های گذشته، مخاطبان هیئت هنر در همه حوزه ها و کارگروه های هیئت خواستار برگزاری جلسات آموزشی این چنین بودند؛ بعد از بررسی های انجام شده در درون هیئت و راه‌اندازی واحد آموزش؛ این دوره به عنوان اولین دوره برگزار خواهد شد.

مسئول هیئت هنر با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم و ضرورت فضاسازی هیئت ها گفت: اینکه در این برهه از زمان این رویداد برگزار می شود به این دلیل است که ما می خواهیم هیئت‌ها از تجربیات دوستان هیئت هنر بهره مند شود، حیاتی با اشاره به تجربه چهارده سال برگزاری هیئت هنر گفت: ما در چهارده دوره گذشته در حوزه های مختلف هنری تجربیات خوبی در حوزه‌های مختلف مانند فضاسازی و گرافیک کسب کرده‌ایم که می خواهیم در اختیار علاقمندان به این حوزه ها قرار دهیم.

حیاتی با اشاره به نوپا بودن واحد آموزش گفت: این دوره با توجه به اینکه واحد آموزش به تازگی راه‌اندازی شده است اولین دوره خواهد بود. وی ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک از دیگر کارگروه‌های که در هیئت هنر حضور دارند برای چنین رویدادهایی استفاده خواهد شد.

گفتنی است اولین رویداد یک روزه انتقال تجربه ای کارگروه‌های هیئت هنر با ارائه کارگروه های گرافیک، صنایع دستی، فضا سازی و پارچه و لباس در بیست و هفتم تیرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است مخاطبان در صورت تمایل می‌توانند از سایت evand.com در خصوص ثبت نام اقدام نماید.

نظر شما