شناسهٔ خبر: 59711 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۵ رشته جدید به رشته های دانشگاه علم و فرهنگ اضافه شد

پنج رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی به رشته‌های دانشگاه علم و فرهنگ اضافه شد که رشته‌های مذکور در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد قرار می‌گیرند.

۵ رشته جدید به رشته های دانشگاه علم و فرهنگ اضافه شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد با عناوین «مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک»، «کارآفرینی گرایش گردشگری»، «مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت» و دو رشته «مدیریت مالی» و «میکروبیولوژی» در مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ دایر شد.

سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد با عناوین «مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی» با کد رشته ۲۲۸۸۶، «کارآفرینی گرایش گردشگری» با کد رشته ۱۵۸۵۲ و رشته «مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت» با کد رشته ۲۱۸۲۳ از سال‌جاری در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد قرار گرفت.

رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی زیرمجموعه گروه مهندسی فناوری اطلاعات است و با توجه به گسترش کسب و کارهای آنلاین، از جمله رشته‌های پر تقاضا است.

همچنین دانشگاه علم و فرهنگ برای نخستین بار موفق به کسب مجوز پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی مدیریت مالی و کارشناسی میکروبیولوژی نیز شده است که از امسال در دفترچه انتخاب رشته‌های مقطع کارشناسی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است در حال حاضر ۸۷ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علم و فرهنگ دایر است.

نظر شما