شناسهٔ خبر: 60008 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معیارهای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خوب برای روز پزشک

سلامت انسان به عوامل بسیار متعددی بستگی خواهد داشت. از زمان جنینی تا به هنگام پیری، همواره نیاز به مراقبت و درمان برای انسان وجود دارد. گاه جسم و گاهی روان آدمی دچار عیب و ایراد می‌شود و سالیان سال است که برای بهبود یافتن به پزشک مراجعه می‌کنیم.
تصور دنیایی بدون پزشک، بسیار سخت به نظر می‌رسد. افرادی که با به کارگیری تخصصشان از جان انسان‌های دیگر محافظت می‌کنند و به واقع یکی از پر زحمت‌ترین مشاغل طبابت است.

در نگاه اول انتخاب یک هدیه مناسب شاید کمی سخت به نظر برسد، مخصوصا اگر بخواهید یک هدیه مناسب برای یک دکتر تهیه کنید این سختی بیش از پیش خواهد شد. قطعا سوال هایی در ذهن پیش می‌آید که آیا این هدیه در شان یک دکتر است؟ و آیا سلیقه دکترها با بقیه متفاوت است؟

در پاسخ به این دست سوال‌ها باید کمی هوشمندانه عمل کنیم. در نظر گرفتن جنسیت نیمی از راه را آسان می‌کند، و با حذف یکی از دسته‌های زنانه یا مردانه کمی به انتخابتان نزدیک تر شوید. پس از آن با ابتکار خود بهترین گزینه‌ها را مرور کنید و بازخورد احتمالی را در نظر بگیرید تا شاید ایده بکری در ذهنتان ایجاد شد. ساعت، سکه‌ی طلا، عطر و دستبند برای هدیه دادن بسیار رایج هستند، اما هدایای مناسبتی نیاز به توجه بیشتری در انتخاب شدن دارند. به گونه‌ای که یادآور یک خاطره خوش از یک روز، سالگرد و ... باشند. نهایتا اگر احساس می‌کنید که برای یک انتخاب مناسب دچار تردید و سردرگمی هستید می‌توانید از برخی پیشنهادات ما استفاده کنید. در ادامه به برخی از هدایای تبلیغاتی که می‌توان برای یک پزشک در نظر گرفت اشاره می‌کنیم.

هدایای نفیس، یک انتخاب مناسب

اگر قرار است به یک پزشک هدیه‌ای بدهید، مطمئن باشید که نسبت به تمام جزییات دقت خواهد کرد. هرچه این جزییات بیشتر باشد، مفاهیم بیشتری را منتقل می‌کند. حس فاخر بودن و اصالت به خوبی در برخی موارد لمس می‌شود. صنایع دستی و ست چرم، دو گزینه بسیار مناسب برای یک دکتر است. زیبایی خیره کننده و اصالتی که در هنر مینا کاری یا خاتم کاری به چشم می‌آید بی‌نظیر است. قطعا اگر این دست هدایا به روی میز یک پزشک باشد بسیار جذاب و زیبنده خواهد بود.
همینطور یک ست چرم زیبا و خاص، می‌تواند برای یک دکتر شیک پوش بسیار خشنود کننده باشد.
این گونه هدایای تبلیغاتی بیش از ارزش مادی، باعث آرامش خاطر و انتقال یک انرژی خوب می‌شود. شاید در میان مشغله‌ای که در طول روز دارد همین جزییات زیبا هم بتواند خستگی را از تن یک پزشک در کند و هم محبت شما را به او یادآور شود.

تابلو و قاب عکس، از جنس هر بصری

مطب دکتر، اغلب کمی خشک و بی روح است. تقریبا علت این احساس، دیدن مریضی و بیماری در این مکان است که ناخواسته کمی آزردگی ایجاد می‌کند. اما گاهی از یک گلدان یا تابلو برای اتاق دکتر استفاده می‌گردد که باعث به وجود آمدن آرامش می‌شود. پس یک قاب عکس زیبا، یک تابلو که با خط خوش شعر یا جمله‌ای به آن نوشته شده، می‌تواند هدیه‌ی لایقی باشد. تماشای این تصاویر به پزشک و بیمارانش دلگرمی می‌دهد و حتی شاید بهتر از یک قرص آرامبخش عمل کند. در نظر داشته باشید که در صورت چاپ لوگو و یا نمادی از خودتان، باعث خدشه دار شدن مفهوم اصلی آن نشوید.

هدایای تبلیغاتی تداعی گر

با توجه به اینکه مخاطبی که قصد هدیه دادن به او را داریم یک پزشک است، بد نیست هدیه‌ای متناسب با این تخصص را انتخاب کنیم. تهیه زیور آلات به شکل یکی از ابزارها، یا نمادهای پزشکی به صورت گردنبند و دستبند طرح جالبی به نظر می‌آید. یک پلاک نقره یا طلا به شکل گوشی معاینه‌ پزشکی، یک مثال برای این نوع هدیه خواهد بود.

در ایران اول شهریورماه مصادف با زادروز بوعلی‌سینا به عنوان روز پزشک نام‌گذاری شده است. استفاده از یک تندیس یا مجسمه کوچک، که طرح بوعلی‌سینا را به نمایش بگذارد به همراه یک متن زیبا که قدردان یک پزشک باشد، یکی دیگر از این نوع هدایای تداعی گر خواهد بود.
این دست هدایا نمونه‌های بی‌شماری دارند که با توجه به طبع و ذوق شما به یک هدیه عالی تبدیل خواهند شد.

هدایای دیجیتال

تکنولوژی و ابزارهای جدیدی که هر روز با قابلیت‌های شگفت انگیزی رونمایی می‌شوند برای اغلب مردم جذاب و دوست داشتنی هستند. قطعا برای یک دکتر هم این نوع جذابیت وجود دارد. به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جدید ، می‌توان یک دستبند هوشمند که قابلیت‌ ارزیابی ضربان قلب و سایر المان‌های سلامت جسمی را دارد، تهیه کرد. انتخابی که بی ارتباط با حوزه‌ی تخصص و کار یک پزشک نیست و چه بسا بسیار کارآمد باشد.

یک ایده خلاقانه برای تلطیف اوقات

مشغله‌ی زیاد پزشکان و کار کردن برای مدت طولانی آنها را خسته می‌کند. قطعا آنها هم برای اوقات فراغت خود برنامه‌ای به غیر از طبابت را در سر دارند. پس همواره نیازی نیست که به نیمه‌ی پزشک این افراد بنگریم. شاید یک ماگ هدیه مناسبی برای اوقات بیکاری پزشکان باشد. و اگر بخواهیم خنده‌ای به روی لبان مخاطبمان ایجاد کنیم، می‌توانیم به روی ماگ بنویسیم : "پزشک در حال استراحت است. لطفا برای درمان خودتان به گوگل مراجعه کنید. "
به همین سادگی یک هدیه تبلیغاتی خوب و خلاقانه ایجاد می‌شود.

چند کتاب نفیس

هدیه دادن کتاب از زمان‌های بسیار قدیم مورد پسند بوده است. شما هم اگر به نوبه خودتان بتوانید در تکمیل کتابخانه یک پزشک کمکی بکنید، یک هدیه بسیار ارزشمند را به او داده‌اید. استفاده از چند جلد کتاب نفیس، و یا نسخه خاصی از یک کتاب به عنوان هدیه، به خوبی حس نیک شما را انتقال خواهد داد.
دقت در انتخاب کتاب، به شناخت شما از مخاطبتان بستگی دارد، و بیشتر به عهده شماست که سلیقه و نیاز او را بدانید.

روز پزشک، روز تولد و سایر مناسبت‌های بهانه خوبی برای تهیه یک هدیه برای یک پزشک است. به جهت تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب برای یک پزشک، می‌توان به حرفه و محل کار او توجه کرد، و یا به نیمه‌ی دیگری که در اوقات فراغتش سپری می‌کند نگریست. قطعا با در نظر گرفتن یکی از این دو مورد به گزینه‌های مناسب زیادی برمی‌خورید. شاید با همین هدایای تبلیغاتی ساده هم به اندازه برگزاری یک همایش بزرگ، بتوان از یک پزشک قدردانی کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما