شناسهٔ خبر: 60474 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تخفیف ویژه شهریه به دانشجویان برتر دانشگاه سوره

معاون اداری و مالی دانشگاه سوره گفت: در صورت موفقیت تحصیلی دانشجویان در هر نیمسال به رتبه های اول تا سوم تخفیف ویژه ای در شهریه ثابت تعلق می گیرد.

تخفیف ویژه شهریه به دانشجویان برتر دانشگاه سوره

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ عبدالکریم عطارزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در مراسم استقبال از نودانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه گفت: در دوران دبیرستان نظارت های مستقیمی از سوی اولیا و معلمان وجود دارد اما دانشگاه فاقد این نظارت هاست به همین دلیل دوره دانشجویی آغاز شکل گیری استقلال شخصیتی افراد است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره افزود: برای حرکت درست در طول مسیر آموزش لازم است دانشجو از تمامی قوانین مطلع باشد و این مسئله با مراجعه مستمر به آیین نامه ها که روی سایت دانشگاه قرار دارد میسر می شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی قوانین تحصیلی در خصوص اخذ واحدها و غیبت در طول ترم، ادامه داد: در این دانشگاه از اساتید برتر در همه رشته ها استفاده شده است و ارزشیابی نهایی دانشجویان از اساتید تاثیر مستقیمی در بهره گیری از اساتید برتر دارد.

عطارزاده همچنین از برگزاری دوره های مهارت افزایی خبر داد و گفت: این امکان از سوی دانشگاه فراهم شده است که دانشجویان علاقمند بتوانند در دوره های آموزشی و هنری فوق برنامه شرکت کرده و مدرک حضور در این دوره ها را دریافت کنند.

سید امین موسوی مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه سوره از تامین امکانات کامل و منطبق با رشته های تحصیلی دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویان با مراجعه به سامانه سیباد می توانند تمامی فرآیندهای کاری خود را پیگیری کنند و سایت دانشگاه به گونه ای طراحی شده که علاوه بر اخبار و اطلاعیه ها، امکان معرفی تولیدات دانشجویی را نیز دارد که فرصت مناسبی برای ورود به عرصه کسب و کار خواهد بود.

در ادامه این نشست سید ایرج زارع معاون اداری و مالی دانشگاه سوره با اشاره به تسهیلات مورد نیاز دانشجویان گفت: در صورت موفقیت تحصیلی دانشجویان در هر نیمسال به رتبه های اول تا سوم تخفیف ویژه ای در شهریه ثابت تعلق می گیرد و وام دانشجویی نیز در صورت نیاز می تواند مورد استفاده دانشجویان قرار گیرد.

مهران هوشیار معاون دانشجویی و رفاهی دانشگاه سوره نیز گفت: دانشجویان و دانشگاه سوره پیوند مودت ناگسستنی با یکدیگر دارند و حضور دانشجویان در دانشگاه و مشارکت در کانون های فرهنگی و علمی می تواند باعث ارتقاء شخصیت اجتماعی و فرهنگی دانشجویان شود، به همین منظور دانشگاه تمام تلاش خود را برای حضور موثر دانشجویان فراهم می کند.  

نظر شما