شناسهٔ خبر: 60510 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«انگل» کره جنوبی در باکس آفیس مستقل آمریکا چند رکورد شکست

برنده نخل طلای کن نمایشی موفق در آمریکا داشت و حالا تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده آن هم افزایش پیدا خواهد کرد.

«انگل» کره جنوبی در باکس آفیس مستقل آمریکا چند رکورد شکست

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ بعد از اینکه فیلم «انگل» ساخته بونگ جون-هو توانست تبدیل به نخستین فیلم ساخت کره جنوبی بشود که جایزه نخل طلای کن را از آن خود می‌کند، این فیلم حالا توانسته چند رکورد در باکس آفیس فیلم‌های مستقل آمریکا از جمله رکورد بیشترین میانگین فروش یک فیلم خارجی به ازای هر پرده سینما را جابه‌جا کند.

با توجه به اینکه «انگل» توانست ۳۷۶۲۷۴ دلار بفروشد و میانگین فروش خود به ازای هر پرده سینما را به ۱۲۵۴۲۱ دلار برساند، این فیلم همچنین توانسته بالاترین میانگین فروش به ازای هر پرده سینمای تمام فیلم‌ها در سه سال گذشته را به ثبت برساند.

آخرین بار فیلم «لالا لند» توانست در دسامبر سال ۲۰۱۶ میانگینی بالاتر به ثبت برساند و از نمایش در پنج پرده سینما به ازای هر پرده ۱۷۶ هزار دلار کسب کند. «انگل» حالا هجدهمین فروش به ازای هر پرده سینما در تاریخ و هشتمین میانگین را در میان فیلم‌های لایو اکشن دارد.

فیلم «انگل» در آخر هفته‌ای که به پایان رسید در سه سالن آرک‌لایت هالیوود، لس‌آنجلس لندمارک و آی‌اف‌سی سنتر نیویورک روی پرده رفت و همچنین توانست رکورد بهترین آخر هفته اکران سالن آی‌آف‌سی سنتر را هم بشکند و از رکورد قبلی که متعلق به «پسربچگی» ریچارد لینکلیتر در سال ۲۰۱۴ بود پیشی بگیرد.

این فیلم که در سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۹۹ درصد را دارد، داستان یک خانواده فقیر کره‌ای را تعریف می‌کند که با حقه‌بازی نزد خانواده یک معمار ثروتمند شغل پیدا می‌کنند و رابطه‌شان با یکدیگر را از کارفرمایان جدیدشان پنهان می‌کنند. حقه‌گری آن‌ها برای مدتی کار می‌کند اما یک اتفاق غیرمنتظره باعث برخوردی خونین بین آن‌ها می‌شود.

از هفته آینده نمایش «انگل» به ۲۵ تا ۳۰ پرده سینما گسترش پیدا می‌کند و علاوه بر سالن‌های جدید در لس آنجلس و نیویورک این فیلم در بوستون، شیکاگو، سن فرانسیسکو و واشنگتن هم پخش می‌شود.

نظر شما