شناسهٔ خبر: 60686 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان ثبت‌نام در دوره آموزش داستان‌نویسی آل‌جلال منتشر شد

بنیاد شعر و ادبیات داستانی برای ثبت‌نام در «سیزدهمین دوره متمرکز آموزش داستان‌نویسی آل‌جلال» فراخوان داد.

فراخوان ثبت‌نام در دوره آموزش داستان‌نویسی آل‌جلال منتشر شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  در متن این فراخوان آمده است: بنیاد شعر و ادبیات داستانی همزمان با برگزاری اختتامیه دوازدهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد، دوره عمومی داستان‌نویسی ویژه اعضای پایگاه نقد داستان را در قالب دوره‌ای سه روزه از 30 آبان تا 2 آذرماه در تهران برگزار خواهد کرد.
 

این دوره در قالب کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید داستان‌نویسی و نویسندگان صاحب‌نام کشور از جمله: رضا امیرخانی، محمدجواد جزینی، محمدحسن شهسواری، ابراهیم زاهدی‌مطلق، یزدان سلحشور، یونس شکرخواه، شهریار عباسی، داوود غفارزادگان، مجید قیصری و ... برگزار می‌شود.

عضویت (رایگان) در پایگاه نقد داستان به نشانی www.naghdedastan.ir و ارسال حداقل یک داستان کوتاه از طریق حساب کاربری در پایگاه برای حضور در این دوره آموزشی الزامی است.

بر اساس این فراخوان، هزینه ثبت‌نام در این دوره آموزشی برای ادب‌جویان ساکن استان تهران 100،000 تومان و ساکنین دیگر استان‌ها 50،000 تومان است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز شنبه 18 آبان به نشانی  jalal98.adabiatirani.com مراجعه کرده و با تکمیل برگه ثبت‌نام برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام آمادگی کنند. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، کارشناسان بنیاد با منتخبان برای حضور در دوره تماس خواهند گرفت.

ثبت‌نام فقط از طریق درگاه اینترنتی اعلام شده صورت می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر، شماره تلفن ۸۸۳۲۲۳۹۹  داخلی ۲۰۱ در ساعت اداری پاسخگو خواهد بود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۸-۰۸-۲۱ ۲۱:۵۱معصومه خواجه 0 0

    سلام .من هر کاری میکنم عکس کاربری  واسم تایید نمیشه و نتونستم داستانمو  ارسال کنم .خیلی دلم میخواد شرکت کنم لطفا راهنماییم کنید .
                                

نظر شما