شناسهٔ خبر: 60740 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزیدگان جشنواره فارابی مشمول چه امتیازاتی می شوند

رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی وزارت علوم گفت: برگزیدگان جشنواره بین المللی فارابی از تمام امتیازات آیین نامه های وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان برخوردار می شوند.

برگزیدگان جشنواره فارابی مشمول چه امتیازاتی می شوند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین میرزایی در گفتگویی به امتیازات وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان برای برگزیدگان جشنواره بین المللی فارابی اشاره کرد.

وی گفت: برگزیدگان جشنواره بین المللی فارابی طبق آیین نامه، مشمول جوایزی می شوند که بنیاد ملی نخبگان به آنها تخصیص می دهد و مانند سال های گذشته این برگزیدگان به بنیاد ملی نخبگان معرفی شده و از امتیازاتی که در شورای ملی نخبگان برای این افراد درنظر گرفته شده در سطوح مختلف بهره مند می شوند.

رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی وزارت علوم افزود: بخشی از این امتیازات مربوط به وزارت علوم است، وزارت علوم نیز در آیین نامه های خود امتیازاتی را به این برگزیدگان اختصاص داده است به عنوان مثال برای اساتیدی که در این جشنواره شرکت می کنند،  در آیین نامه ارتقا مباحث تشویقی پیش بینی شده است.

میرزایی افزود: برگزیدگان جشنواره بین المللی فارابی از امتیازات آیین نامه های وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان برخوردار می شوند و این موضوع ثبت شده است.

به گزارش مهر، یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی در بهار سال ۹۹ برگزار خواهد شد. برای این جشنواره  ۵۷۶۹ اثر ارسال شده که از این تعداد ۲۵۹۴ اثر، مربوط به کتاب پژوهشی تخصصی، ۵۳۶ اثر مربوط به پژوهش خاتمه‌یافته، ۱۲۲۱ عنوان مربوط به آثار رساله دکتری تخصصی و  ۱۴۱۸ اثر مربوط به پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد است.

نظر شما