شناسهٔ خبر: 60914 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افزایش آمار شرکت در کنکور دکتری ۹۹/ مهلت ثبت نام تمدید نمی شود

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ تا ۱۴ آذرماه تمدید شد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

افزایش آمار شرکت در کنکور دکتری ۹۹/ مهلت ثبت نام تمدید نمی شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی در گفتگویی افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که برای آزمون دکتری ثبت نام نکرده اند مهلت ثبت نام تا روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه ۹۸ تمدید شد.

توکلی تاکید کرد: ثبت نام در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۹ از ۶ آذر شروع شده و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. به داوطلبان اکیدا توصیه می شود در مهلت تمدید شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی یادآور شد: تا صبح امروز ۱۳ آذر تعداد ۱۱۶ هزار و ۱۳۲ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی گفت: آزمون دکتری تخصصی در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون دکتری تخصصی Ph.D در روز جمعه ۹ اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای ۶ تا ۸ اسفند ۹۸ نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

نظر شما