شناسهٔ خبر: 61329 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آیا تور چابهار از همه شهرها سفر جادویی هست یا نه؟

امروز درباره مقاله ای که اخیرا در سایت شفقنا، تحت عنوان  آیا تور چابهار از همه شهرها سفر جادویی هست یا نه، درج شده است؛ میخواهیم صحبتی داشته باشیم.

یک شهر زیبا و رویایی، جایی که مطمئنا با یک بار دیدن طرفدارش می شوید! چابهار بندر عجایب و زیبایی ها است. شگفت انگیز بودن این بندر در کلمات نمی گنجد. فقط و فقط باید تور چابهار را تجربه کرده و از نزدیک چابهار را ببینید تا جادویی ترین سفر را درک کنید.

مخصوصا اگر ساکن تهران باشید و هوای آلوده اش اذیتتان کرده! تور چابهار از تهران فارا گشت می تواند بهترین انتخاب باشد. با ما همراه باشید تا از این نگین دیدنی بیش تر بدانید و بیش تر لذت ببرید.

هر چه از یک سفر بخواهید در تور چابهار خواهید یافت

چابهار از لحاظ تعداد جاذبه های گردشگری هیچ چیز کم ندارد! قیمت هایش هم که مشهور است به مقطوع بودن. بهترین هتل ها را دارد و هیچ مشکلی برای اقامتتان ایجاد نخواهد کرد! سوغاتی هایش هم متنوع و درجه یک هستند؛ آن قدر که می مانید کدامش را انتخاب کنید! آب و هوایش هم در اکثر ماه های سال مطبوع و دلپذیر است. هر چه از یک سفر درجه یک و به یاد ماندنی بخواهید در تور چابهار دیدنی خواهید یافت.

دیدنی هایی که در هیچ کجای جهان مانندش را نخواهید یافت

کجای جهان می توانید همچون تور چابهار مانند جنگل های حرا را بیابید؟ درخت هایی که در آب هستند و آب را تصفیه می کنند. بیایید با تخفیف بگوییم، در کجای ایران می توانید کوه های مریخی را پیدا کنید؟! گفتیم ایران چون یک نمونه دیگر، تنها یک نمونه دیگر از کوه های مینیاتوری در جهان وجود دارد.

 کوه های مریخی آن قدر زیبا هستند که مطمئنا محو تماشایشان خواهید شد و حافظه گوشی تان از عکس هایشان پر خواهد شد. از دریاچه صورتی هم برایتان نگوییم که تصویرش می تواند یکی از زیباترین منظره های عمرتان باشد.

انواع تفریح ها را در تور چابهار تجربه کنید و لذت ببرید!

از لحاظ تفریح چابهار هیچ چیز کم ندارد! شما فقط لب تر کنید! تفریح دریایی می خواهید؟ انواعش در چابهار موجود است. از شاتل و بنانا گرفته تا زیپ لاین، غواصی، قایق سواری و چندین و چند تفریح هیجان انگیز دیگر.

 دلتان هیجان بیش تر با چاشنی ترس می خواهد؟ این مورد هم موجود است! تمساح های پوزه کوتاه ایرانی یا همان گاندو ها انتظار ملاقات شما را می کشند.

 خانم هستید و خرید را دوست دارید؟ می توانید از بازار های مدرن و سنتی زیبا با قیمت های عالی و مقطوع  دیدن کنید. اگر هم خریدی نداشتید مطمئنا بازارهای سنتی چابهار آن قدر زیبا هستند که از آن ها لذت ببرید.

از تهران به چابهار ، یک جابه جایی جادویی!

مطمئن باشید تور چابهار از تهران حالتان را بهتر خواهد کرد. کمی از التهاب این روز ها فاصله بگیرید و از یک سفر بی دغدغه لذت ببرید. به قول معروف سرتان را کمی هوا دهید! مطمئن باشید هزینه ای که برای تور چابهار از تهران می کنید به مراتب از هزینه های دیگر برای تان مفیدتر خواهد بود و حالتان را بهتر خواهد کرد.

کیفیت برای ما شعار نیست ، قانون است

مهم ترین چیز برای آژانس فارا گشت در سفرها، رضایت مشتری است و همیشه به این قانونی که داشته ایم پایبند بوده ایم. رضایت مشتری هم بدون کیفیت بالا بدست نمی آید. به همین دلیل است که آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر جز برترین آژانس های مسافرتی کشور است البته اگر تواضع را هم در نظر بگیریم.

 اگر نخواهیم تواضع داشته باشیم باید بگوییم این آژانس بهترین آژانس مسافرتی کشور میباشد؛ ما به این قانون پایبندیم: کیفیت برای ما شعار نیست، قانون است.

بهترین خدمات را دریافت کنید!

فارا گشت با بهترین هتل ها برای گرفتن با کیفیت ترین اقامت برای مشتریان عزیز قرارداد دارد و با بهترین شرکت های حمل و نقل همکاری می کند.

 سعی شان بر این بوده تا با تجربه ترین و بهترین تورلیدرها را استخدام کند. خلاصه کلام ،  به دنبال ارائه بهترین خدمات ممکن که در توانشان باشد بوده است و هست؛ هنوز هم سعی می کند تا کیفیت کارش را بالاتر ببرد. مطمئن باشید تور چابهار و تور چابهار از تهران و یا از سایر شهرها هم همین ویژگی ها را دارد. امتحانش کنید تا مطمئن شوید. مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

یک سفر عالی و به یاد ماندنی در انتظار شماست!

اگر پس از خواندن متن های بالا تصمیم گرفتید تا یک سفر رویایی و درجه یک را به چابهار داشته باشید ، همین الان از تهران دل بکنید.

امیدواریم از سفرتان لذت کافی را ببرید و آژانس فارا گشت باعث شود تا سفر های بیش تری هم داشته باشید من جمله سفر تور چابهار؛ زیرا سفر کردن یکی از بهترین کارهای دنیاست.

 وسایلتان را حاضر کرده و چمدان هایتان را ببندید. می توانید برای سفر روی آژانس مسافرتی فارا گشت حساب کنید و برای رزرو تور چابهار به آنها مراجعه کنید و تور چابهار از تهران و یا از سایر شهرها را از نزدیک ببینید و برنامه ریزی کنید.

منابع:

https://faragasht.com/

https://eco.shafaqna.com/

نظرات مخاطبان 2 1

  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۵ ۲۰:۱۳ 2 0

    چقدر این مطلب بی ربط به ایت سایت بود
                                

نظر شما