شناسهٔ خبر: 61518 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

از جزایر گردشگری بالی و مالدیو تا جنگ دریایی رومیان

تفریح

بالی یکی از جزایر گردشگری و توریستی در جهان میباشد که همه ساله هزاران نفر با استفاده از تور بالی به این منطقه سفر میکنند. کنار جاذبههای گردشگری بسیاری که در این جزیره وجود دارد تفریحاب آبی بسیاری وجود دارد که گردشگرانی که با تور بالی و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند میتوانند در طول سفرشان از آنها استفاده کنند.

 در ادامه به معرفی برخی از این تفریحات آبی که در این منطقه وجود دارد خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این جزیزه با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی آشنایی بیشتر نسبت به این نوع تفریحات داشته باشید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس از تفریحات آبی موجود در تور بالی لذت ببرید.

قایقهای شیشهای در تور بالی

در این جزیره قایقهایی وجود دارد که برای طراحی و ساخت آنها در بخشی از آنها از شیشه استفاده شده است. بخش شیشهای این قایقها در کف قایق قرار گرفته است که همین موضوع سبب میشود در طی استفاده از این نوع قایقها بتوانید از مناظر زیر آب نیز استفاده کنید و لذت ببرید. این عایقها بسیار مورد توجه گردشگرانی که با تور بالی و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار گرفته است.

 در صورتیکه بودن انجام غواصی میخواهید به زیباییهای موجود در آبهای این منطقه دسترسی داشته باشید بهترین گزینه برای شما استفاده از این نوع عایقها خواهد بود.

پرواز برروی آب در تور بالی

در این جزیره تفریحات ابی مختلفی برای گردشگرانی که با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند در نظر گرفته شده است.

یکی از این نوع تفریحات که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است فلای بوردینگ میباشد که یکی از تفریحات هیجانانگیز و محبوب موجود در این منطقه میباشد. این تفریح آبی توسط فرانکی زاپاتا که قهرمان سابق جت اسکی بوده است اختراع شده است و امروزه به عنوان یکی از مهیجترین فعالیتهای آبی مورد استفاده قرار میگیرد.

 این ورزش آبی را میتوان مخلوطی از کوج سواری و جت اسکی موتوری دانست. در این سرگرمی شما با استفاده از فشار آب خارج شده از کفشهایی که برپا دارید در هوا معلق میمانید.

آب با استفاده از موتور شناور بر روی سطح آب و با استفاده از لولههایی مخصوص از بخش پائینی کفشهای طراحی شده برای این ورزش با فشار زیادی خارج خواهد شد و باور کنید که خیلی لذت بخش خواهد بود.

 این سرگرمی آبی یکی از بهترین تفریحات موجود در این منطقه میباشد که اکثر گردشگرانی که به این نوع تفریعلاقهمند هستند و با بلیطداخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند از آن استفاده میکنند و لحظاتی هیجانانگیز و منحصربفرد را تجربه خواهند کرد.

افرادیکه در کار با این نوع دستگاه از تجربههای زیادی برخوردار هستند میتوانند با استفاده از این وسیله حرکات آکروباتی زیبایی انجام دهند و بیشترین لذت را ببرند. با استفاده از این وسیله میتوانید تا ارتفاع 15 متر از سطح دریا بالا بروید و یک شیرجه بینظیر را تجربه کنید.

پیشنهاد میشود در صورت سفر به این جزیره زیبا حتما از این وسیله آبی فوقالعاده استفاده کنید و به وضوح آدرنالینی که در خونتان تزریق میشود را احساس کنید و لحظات بیاد ماندنیای را برای خود به ارمغان آورید.

تیوب سواری

یکی دیگر از تفریحات ابی که در این جزیره انجام میشود تیوبسواری میباشد که به نوبه خود میتواند بسیار هیجان انگیز باشد. این تفریح در رودخانههایی که در این جزیره وجود دارد انجام میگیرد.

 در حین استفاده از این وسیله میتوانید از طبیعت اطراف رودخانه نیز استفاده کنید و بیشتر با زیباییهای موجود در این جزیره آشنا شوید. این تفریح به شکل انفرادی خواهد بود.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

کشف آثار به جای مانده از جنگ دریایی رومیان

روم از بزرگترین و قدیمیترین شهرهای ایتالیا میباشد که در آن آثار تاریخی و گردشگری بسیاری وجود دارد و به همین دلیل همه ساله افراد زیادی برای دیدن این آثار تاریخی با استفاده از تور ایتالیا به دیدن این شهر میروند تا آثار تاریخی و گردشگری موجود در این شهر را از نزدیک نظارهگر باشند.

 امپراطوری رم را میتوان یکی از بزرگترین و قدرتمندترین امپراطوری در زمان باستان دانست از آن زمان آثاری به جای مانده است که باعث تعجب و حیرت همگان شده است.

افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند تا آثار به جای مانده از آن زمان را از نزدیک نظارهگر باشند.

 در جدیدترین اکتشافاتی که انجام شده است مکتشفان توانستند به آثار به جای مانده از نبرد دریایی رومیان دست پیدا کنند. این نبرد بین رومیان و کارتاژها روی داده است که چیزی حدود 2200 سال از وقوع آن میگذرد.

با توجه به نتیجه اکتشافات و آثار کشف شده اینطور به نظر میرسد که کارتاژها از ادوات جنگی مصادره شده رمیان استفاده میکردند و در طی جنگ برای خلاصی از دست رومیان مجبور به سبک کردن کشتیها با انداختن برخی از وسایل به آب شدهاند تا بتوانند جان خود را در این نبرد نجات دهند.

 در صورتیکه تمایل دارید این آثار به جای مانده از مشاهده کنید میتوانید برای  بهترین زمان برای خرید تور ایتالیا و تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کنید. با توجه به نوشتههای بدست آمده از این نبرد میتوان گفت که این نبرد دریایی بین رومیان و کارتاژها در دهم مارس 241 قبل از میلاد رخ داده است. این رویداد در نزدیکی سیسیل و در فاصله کمی از آن رخ داده است.

 در این نبرد دریایی که بین رمیان و کارتاژیها روی داده است نظامیان و نیروهای کارتاژی توسط رمیان محاصره میشوند در طی این نبرد یکی از کشتیهای مربوط به کارتاژیان سعی داشته تا به کشتیهای دیگر محموله و مهمات برساند که دراین کار موفق نبوده است.

 در صورتیکه به دیدن آثار به جای مانده از این درگیری دریایی علقهمند هستید میتوانید با تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به شهر رم سفر کنید و این آثار به جای مانده را از نزدیک مشاهده کنید.

در این جنگ در نهایت رمیان پیروز میشوند و کارتاژیان اعلام آتش بس میکنند و شرایطی که کاملا به نفع رمیان بوده را میپذیرند. این موضوع نشان دهنده میزان قدرت نیروهای نظامی در رم باستان و همچنین نشان از بالا بودن هوش جنگی آنها داشته است.

همه ساله افراد زیادی برای دیدن این گونه آثار با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند.

پس از گذشت سالیان درازی نهایتا اکتشافگران توانستند به دژکوبهای برنزی، کلاهخودهای فلزی و ظروف سفالی باقیمانده از این جنگ دست پیدا کنند و آن را برای نمایش در اختیار جهانیان قرار دهند. یکی از اساتید تاریخ یونان دانشگاه فلوریدا در این اکتشاف حضور داشته است که در مورد میگوید :

 در این اکتشاف 19 دژکوب کشف شده است که از این تعداد 11 عدد دژکوب رمی بوده است. در صئرتیکه به دیدن این آثار علاقهمند هستید میتوانید با بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کنید و این آثار را از نزدیک مشاهده کنید.

در بین این آثار کشف شده کلاه خودهایی وجود داشت که باعث تعجب و شگفتی دانشمندان شده بود. افراد زیادی برای دیدن این کلاه خود و آثار به جای مانده دیگر با بلیط خارجی به شهر رم سفر کردهاند. باستان شناسان نام این نوع طراحی را مونتفورتیو گذاشتهاند.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آشنایی با هزینه‌های سفر به مالدیو

مالدیو یکی از رویایی‌ترین مجمع‌الجزایری است که در نزدیکی اقیانوس آرام قرار دارد. مالدیو لقب بهشت استوایی در این منطقه را به خود اختصاص داده است.

تور مالدیو بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند به ماه عسل و یا سفری لوکس بروند. مسافران پرواز داخلی و پرواز خارجی مالدیو می‌توانند ایام خوشی را با قدم زدن بر روی ماسه‌های سفید رنگ و سواحل شنی سفید این جزیره سپری کنند.

داشتن اطلاعات کافی در مورد هزینه‌های مقصد مورد نظر قبل از سفر به مسافران کمک می‌کند تا با داشتن اطلاعاتی کافی در مورد رستوران‌ها، هتل‌ها و امکانات آن‌ها، بتوانند سفر لذت‌بخشی را تجربه کنند.

در این مقاله قصد داریم از این قبیل اطلاعات را در اختیار مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی قرار دهیم. اگر شما یکی از گردشگران تور مالدیو هستید ما را در سفر به این جزیره زیبا همراهی کنید و اما چه زمانی به تور مالدیو سفر کنیم؟

هزینه اقامت در مالدیو

خریداران تور مالدیو لازم نیست در مورد اقامت در جزیره مالدیو نگران چیزی باشند زیرا شما به راحتی می‌توانید با قیمتی خوب محلی مناسب را برای اقامت خود پیدا کنید. اگر قصد اقامت در اقامتگاه‌های ساحلی را دارید کمی هزینه‌های شما افزایش پیدا می‌کند.

 اما اقامت در هاستل‌ها کم هزینه‌تر است اگرچه نمی‌توانید انتظاری که از هتل‌های خوب شهر دارید را از آن‌ها نیز داشته باشید. در نتیجه مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی می‌توانند متناسب با بودجه خود مکان دلخواه خود را برای اقامت انتخاب کنند.

هتل‌های پیشنهادی جزیره مالدیو

هتل سنتارا راس فوشی مالدیو

یکی از هتل‌های پیشنهادی در سفر با تور مالدیو، هتل ۵ ستاره سنتارا راس فوشی می‌باشد که می‌توان آن را یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت زوج‌های جوان نامید. این هتل با چشم‌انداز فوق‌العاده خود تنها ۲۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد.

 این هتل دارای ۱۴۰ اتاق مجهز می باشد و مهمانان پرواز داخلی و پرواز خارجی مالدیو می‌توانند با پای برهنه از هتل بیرون بیایند و بر روی ماسه‌های گرم سفید رنگ قدم بزنند. این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر، اسپا، سالن بدنسازی، اتاق کسب و کار، صبحانه، پارکینگ و... می‌باشد.

هتل جین ماله

هتل ۴ ستاره جین ماله یکی دیگر از هتل‌های پیشنهادی سفر به مالدیو می‌باشد که در پایتخت این کشور یعنی شهر ماله واقع شده است.

 این هتل بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت خانوادگی می‌باشد که امکاناتی مانند سالن بدنسازی، اسپا، سرویس حمل و نقل فرودگاهی، اینترنت رایگان و خشک‌شویی را در اختیار گردشگران تور مالدیو قرار می‌دهد.

هزینه خورد و خوراک در مالدیو

به دلیل آنکه مالدیو ارتباط نزدیکی با دنیای آبی دارد می‌توان خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را در این جزیره امتحان کرد. مسافران پرواز خارجی مالدیو می‌توانند به رستوران‌های بومی و بین‌المللی این جزیره بروند و غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

غذاهای بومی مالدیو از برنج‌های محلی با ترکیبی از سبزیجات و گوشت‌های مختلف تشکیل شده است.

بر اساس گزارش‌های موجود در سایت   Numbeo قیمت یک وعده غذا در رستورانی ارزان ۷۲ روفیه می‌باشد.

برای یک وعده غذای دو نفره در یک رستوران متوسط باید هزینه ۴۱۶ روفیه را بپردازید.

منوهای مک دونالد در مالدیو قیمتی به نسبت ارزان‌تر دارند و باید مبلغ ۱۵۰ روفیه را پرداخت کرد.

قیمت آب معدنی ۴ روفیه می‌باشد و برای سفارش یک فنجان قهوه باید ۴۰ روفیه بپردازید.

هزینه حمل و نقل در مالدیو

هزینه بلیط تک سفره در مالدیو ۱۰ روفیه می‌باشد.

برای خرید بلیط ماهانه حمل و نقل باید ۸۰۰ روفیه بپردازید.

هزینه تاکسی از زمان نشستن در آن ۲۵ روفیه است که به ازای هر یک کیلومتر ۴۰ روفیه به مبلغ اولیه اضافه می‌شود. هنگامی که قصد دارید تاکسی منتظر شما بماند باید ۱۰۰ روفیه پرداخت کنید.

مسافران پرواز داخلی مالدیو باید بدانند که هزینه یک لیتر بنزین در این جزیره ۳ روفیه است.

بالی یکی از جزایر گردشگری و توریستی در جهان میباشد که همه ساله هزاران نفر با استفاده از تور بالی به این منطقه سفر میکنند. کنار جاذبههای گردشگری بسیاری که در این جزیره وجود دارد تفریحاب آبی بسیاری وجود دارد که گردشگرانی که با تور بالی و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند میتوانند در طول سفرشان از آنها استفاده کنند.

 در ادامه به معرفی برخی از این تفریحات آبی که در این منطقه وجود دارد خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این جزیزه با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی آشنایی بیشتر نسبت به این نوع تفریحات داشته باشید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس از تفریحات آبی موجود در تور بالی لذت ببرید.

 

قایقهای شیشهای در تور بالی

در این جزیره قایقهایی وجود دارد که برای طراحی و ساخت آنها در بخشی از آنها از شیشه استفاده شده است. بخش شیشهای این قایقها در کف قایق قرار گرفته است که همین موضوع سبب میشود در طی استفاده از این نوع قایقها بتوانید از مناظر زیر آب نیز استفاده کنید و لذت ببرید. این عایقها بسیار مورد توجه گردشگرانی که با تور بالی و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار گرفته است.

 در صورتیکه بودن انجام غواصی میخواهید به زیباییهای موجود در آبهای این منطقه دسترسی داشته باشید بهترین گزینه برای شما استفاده از این نوع عایقها خواهد بود.

پرواز برروی آب در تور بالی

در این جزیره تفریحات ابی مختلفی برای گردشگرانی که با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند در نظر گرفته شده است.

یکی از این نوع تفریحات که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است فلای بوردینگ میباشد که یکی از تفریحات هیجانانگیز و محبوب موجود در این منطقه میباشد. این تفریح آبی توسط فرانکی زاپاتا که قهرمان سابق جت اسکی بوده است اختراع شده است و امروزه به عنوان یکی از مهیجترین فعالیتهای آبی مورد استفاده قرار میگیرد.

 این ورزش آبی را میتوان مخلوطی از کوج سواری و جت اسکی موتوری دانست. در این سرگرمی شما با استفاده از فشار آب خارج شده از کفشهایی که برپا دارید در هوا معلق میمانید.

آب با استفاده از موتور شناور بر روی سطح آب و با استفاده از لولههایی مخصوص از بخش پائینی کفشهای طراحی شده برای این ورزش با فشار زیادی خارج خواهد شد و باور کنید که خیلی لذت بخش خواهد بود.

 این سرگرمی آبی یکی از بهترین تفریحات موجود در این منطقه میباشد که اکثر گردشگرانی که به این نوع تفریعلاقهمند هستند و با بلیطداخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند از آن استفاده میکنند و لحظاتی هیجانانگیز و منحصربفرد را تجربه خواهند کرد.

افرادیکه در کار با این نوع دستگاه از تجربههای زیادی برخوردار هستند میتوانند با استفاده از این وسیله حرکات آکروباتی زیبایی انجام دهند و بیشترین لذت را ببرند. با استفاده از این وسیله میتوانید تا ارتفاع 15 متر از سطح دریا بالا بروید و یک شیرجه بینظیر را تجربه کنید.

پیشنهاد میشود در صورت سفر به این جزیره زیبا حتما از این وسیله آبی فوقالعاده استفاده کنید و به وضوح آدرنالینی که در خونتان تزریق میشود را احساس کنید و لحظات بیاد ماندنیای را برای خود به ارمغان آورید.

تیوب سواری

یکی دیگر از تفریحات ابی که در این جزیره انجام میشود تیوبسواری میباشد که به نوبه خود میتواند بسیار هیجان انگیز باشد. این تفریح در رودخانههایی که در این جزیره وجود دارد انجام میگیرد.

 در حین استفاده از این وسیله میتوانید از طبیعت اطراف رودخانه نیز استفاده کنید و بیشتر با زیباییهای موجود در این جزیره آشنا شوید. این تفریح به شکل انفرادی خواهد بود.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

کشف آثار به جای مانده از جنگ دریایی رومیان

روم از بزرگترین و قدیمیترین شهرهای ایتالیا میباشد که در آن آثار تاریخی و گردشگری بسیاری وجود دارد و به همین دلیل همه ساله افراد زیادی برای دیدن این آثار تاریخی با استفاده از تور ایتالیا به دیدن این شهر میروند تا آثار تاریخی و گردشگری موجود در این شهر را از نزدیک نظارهگر باشند.

 امپراطوری رم را میتوان یکی از بزرگترین و قدرتمندترین امپراطوری در زمان باستان دانست از آن زمان آثاری به جای مانده است که باعث تعجب و حیرت همگان شده است.

 

افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند تا آثار به جای مانده از آن زمان را از نزدیک نظارهگر باشند.

 در جدیدترین اکتشافاتی که انجام شده است مکتشفان توانستند به آثار به جای مانده از نبرد دریایی رومیان دست پیدا کنند. این نبرد بین رومیان و کارتاژها روی داده است که چیزی حدود 2200 سال از وقوع آن میگذرد.

با توجه به نتیجه اکتشافات و آثار کشف شده اینطور به نظر میرسد که کارتاژها از ادوات جنگی مصادره شده رمیان استفاده میکردند و در طی جنگ برای خلاصی از دست رومیان مجبور به سبک کردن کشتیها با انداختن برخی از وسایل به آب شدهاند تا بتوانند جان خود را در این نبرد نجات دهند.

 در صورتیکه تمایل دارید این آثار به جای مانده از مشاهده کنید میتوانید برای  بهترین زمان برای خرید تور ایتالیا و تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کنید. با توجه به نوشتههای بدست آمده از این نبرد میتوان گفت که این نبرد دریایی بین رومیان و کارتاژها در دهم مارس 241 قبل از میلاد رخ داده است. این رویداد در نزدیکی سیسیل و در فاصله کمی از آن رخ داده است.

 در این نبرد دریایی که بین رمیان و کارتاژیها روی داده است نظامیان و نیروهای کارتاژی توسط رمیان محاصره میشوند در طی این نبرد یکی از کشتیهای مربوط به کارتاژیان سعی داشته تا به کشتیهای دیگر محموله و مهمات برساند که دراین کار موفق نبوده است.

 در صورتیکه به دیدن آثار به جای مانده از این درگیری دریایی علقهمند هستید میتوانید با تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی به شهر رم سفر کنید و این آثار به جای مانده را از نزدیک مشاهده کنید.

در این جنگ در نهایت رمیان پیروز میشوند و کارتاژیان اعلام آتش بس میکنند و شرایطی که کاملا به نفع رمیان بوده را میپذیرند. این موضوع نشان دهنده میزان قدرت نیروهای نظامی در رم باستان و همچنین نشان از بالا بودن هوش جنگی آنها داشته است.

همه ساله افراد زیادی برای دیدن این گونه آثار با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند.

پس از گذشت سالیان درازی نهایتا اکتشافگران توانستند به دژکوبهای برنزی، کلاهخودهای فلزی و ظروف سفالی باقیمانده از این جنگ دست پیدا کنند و آن را برای نمایش در اختیار جهانیان قرار دهند. یکی از اساتید تاریخ یونان دانشگاه فلوریدا در این اکتشاف حضور داشته است که در مورد میگوید :

 در این اکتشاف 19 دژکوب کشف شده است که از این تعداد 11 عدد دژکوب رمی بوده است. در صئرتیکه به دیدن این آثار علاقهمند هستید میتوانید با بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کنید و این آثار را از نزدیک مشاهده کنید.

در بین این آثار کشف شده کلاه خودهایی وجود داشت که باعث تعجب و شگفتی دانشمندان شده بود. افراد زیادی برای دیدن این کلاه خود و آثار به جای مانده دیگر با بلیط خارجی به شهر رم سفر کردهاند. باستان شناسان نام این نوع طراحی را مونتفورتیو گذاشتهاند.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آشنایی با هزینه‌های سفر به مالدیو

 

مالدیو یکی از رویایی‌ترین مجمع‌الجزایری است که در نزدیکی اقیانوس آرام قرار دارد. مالدیو لقب بهشت استوایی در این منطقه را به خود اختصاص داده است.

تور مالدیو بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند به ماه عسل و یا سفری لوکس بروند. مسافران پرواز داخلی و پرواز خارجی مالدیو می‌توانند ایام خوشی را با قدم زدن بر روی ماسه‌های سفید رنگ و سواحل شنی سفید این جزیره سپری کنند.

 

داشتن اطلاعات کافی در مورد هزینه‌های مقصد مورد نظر قبل از سفر به مسافران کمک می‌کند تا با داشتن اطلاعاتی کافی در مورد رستوران‌ها، هتل‌ها و امکانات آن‌ها، بتوانند سفر لذت‌بخشی را تجربه کنند.

در این مقاله قصد داریم از این قبیل اطلاعات را در اختیار مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی قرار دهیم. اگر شما یکی از گردشگران تور مالدیو هستید ما را در سفر به این جزیره زیبا همراهی کنید و اما چه زمانی به تور مالدیو سفر کنیم؟

 

 

هزینه اقامت در مالدیو

 

خریداران تور مالدیو لازم نیست در مورد اقامت در جزیره مالدیو نگران چیزی باشند زیرا شما به راحتی می‌توانید با قیمتی خوب محلی مناسب را برای اقامت خود پیدا کنید. اگر قصد اقامت در اقامتگاه‌های ساحلی را دارید کمی هزینه‌های شما افزایش پیدا می‌کند.

 اما اقامت در هاستل‌ها کم هزینه‌تر است اگرچه نمی‌توانید انتظاری که از هتل‌های خوب شهر دارید را از آن‌ها نیز داشته باشید. در نتیجه مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی می‌توانند متناسب با بودجه خود مکان دلخواه خود را برای اقامت انتخاب کنند.

 

 

هتل‌های پیشنهادی جزیره مالدیو

 

هتل سنتارا راس فوشی مالدیو

 

یکی از هتل‌های پیشنهادی در سفر با تور مالدیو، هتل ۵ ستاره سنتارا راس فوشی می‌باشد که می‌توان آن را یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت زوج‌های جوان نامید. این هتل با چشم‌انداز فوق‌العاده خود تنها ۲۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد.

 این هتل دارای ۱۴۰ اتاق مجهز می باشد و مهمانان پرواز داخلی و پرواز خارجی مالدیو می‌توانند با پای برهنه از هتل بیرون بیایند و بر روی ماسه‌های گرم سفید رنگ قدم بزنند. این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر، اسپا، سالن بدنسازی، اتاق کسب و کار، صبحانه، پارکینگ و... می‌باشد.

 

 

هتل جین ماله

 

هتل ۴ ستاره جین ماله یکی دیگر از هتل‌های پیشنهادی سفر به مالدیو می‌باشد که در پایتخت این کشور یعنی شهر ماله واقع شده است.

 این هتل بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت خانوادگی می‌باشد که امکاناتی مانند سالن بدنسازی، اسپا، سرویس حمل و نقل فرودگاهی، اینترنت رایگان و خشک‌شویی را در اختیار گردشگران تور مالدیو قرار می‌دهد.

 

 

هزینه خورد و خوراک در مالدیو

 

به دلیل آنکه مالدیو ارتباط نزدیکی با دنیای آبی دارد می‌توان خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را در این جزیره امتحان کرد. مسافران پرواز خارجی مالدیو می‌توانند به رستوران‌های بومی و بین‌المللی این جزیره بروند و غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

غذاهای بومی مالدیو از برنج‌های محلی با ترکیبی از سبزیجات و گوشت‌های مختلف تشکیل شده است.

 

بر اساس گزارش‌های موجود در سایت   Numbeo قیمت یک وعده غذا در رستورانی ارزان ۷۲ روفیه می‌باشد.

برای یک وعده غذای دو نفره در یک رستوران متوسط باید هزینه ۴۱۶ روفیه را بپردازید.

منوهای مک دونالد در مالدیو قیمتی به نسبت ارزان‌تر دارند و باید مبلغ ۱۵۰ روفیه را پرداخت کرد.

قیمت آب معدنی ۴ روفیه می‌باشد و برای سفارش یک فنجان قهوه باید ۴۰ روفیه بپردازید.

 

هزینه حمل و نقل در مالدیو

 

هزینه بلیط تک سفره در مالدیو ۱۰ روفیه می‌باشد.

برای خرید بلیط ماهانه حمل و نقل باید ۸۰۰ روفیه بپردازید.

هزینه تاکسی از زمان نشستن در آن ۲۵ روفیه است که به ازای هر یک کیلومتر ۴۰ روفیه به مبلغ اولیه اضافه می‌شود. هنگامی که قصد دارید تاکسی منتظر شما بماند باید ۱۰۰ روفیه پرداخت کنید.

مسافران پرواز داخلی مالدیو باید بدانند که هزینه یک لیتر بنزین در این جزیره ۳ روفیه است.

نظر شما